Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!

COOL:Wanita - Wanita Sweden Pakai Tudung Sebab Bantah Kekerasan Terhadap Wanita Islam




Beberapa individu Sweden menunjukkan sokongan mereka kepada seorang wanita ISLAM mengandung memakai hijab-yang telah diganggu dan diserang di Stockholm malam Jumaat lepas. Menurut polis, mangsa percaya ini adalah jenayah kebencian berasaskan agama. Menggunakan hashtag # HijabUppropet, yang bermaksud 'hijab bantahan', wanita, kanak-kanak dan juga orang-orang posting gambar diri mereka dalam talian memakai tudung Islam tradisional.



Gambar kat atas ni, terangkan bahawa pengurus Hijab Uppropet cakap bahawa diorang buat ni untuk tingkatkan kesedaran terhadap kecaman terhadap wanita muslim yang memakai tudung.

OK, banyak lagi gambar, tak larat aku nak translate.

Kalau korang nak tengok gambar dan translate sekali.. Kat SINI
Read More.. "COOL:Wanita - Wanita Sweden Pakai Tudung Sebab Bantah Kekerasan Terhadap Wanita Islam"




Pekerja Bank di Kunming menghabiskan lapan jam mengira 5,000 yuan dalam satu jiao (0.1 yuan) syiling .Terima kasih kepada seorang lelaki Cina yang membayar saman dengan satu herdikan yang halus. 

Tahun lepas, seorang wanita dengan nama keluarga Wu sedang makan di sebuah kedai mi di mana dia dan suaminya dilaporkan masuk ke perbalahan dengan pemilik (dari Shanghaiist melalui NetEase).

Hujah bertukar fizikal, Wu mengalami lebam otak dan suaminya meninggalkan dengan tiga tulang rusuk patah.

Mahkamah menganugerahkan ganti rugi Wu. Selepas membayar sebahagian besar daripada 68,000 yuan ($ 11,000) saman dengan satu herdikan yang halus. itu, pemilik restoran mi memberikan baki 10,000 yuan ($ 1,600) di lapan beg besar syiling.

Wu deposit separuh daripada perubahan itu, yang mengambil 18 pekerja bank kesal sepanjang hari. Walaupun, ini bermakna bahawa Wu masih bersama dengan beberapa ratus dolar daripada matawang Cina.


sumber: http://www.businessinsider.com/chinese-man-pays-for-assault-charges-with-dimes-2013-8 # ixzz2cXGSm1i3
Read More.. "Genius:Lelaki Bayar Saman RM 2684.66 Dengan Duit Syiling Di China (Gambar)"