Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!

Sayu:Lelaki Dengan Wajah Yang Lebih Rosak Selepas Pembedahan (8 Gambar)


Wajah Seorang lelaki yang menderita penyakit keturunan yang berkaitan dengan perkembangan tumor benar-benar rosak, dan ia menjadi sasaran beberapa pembedahan bedah yang cukup sukar, untuk cuba melakukan pemulihan semula wajah.













Meskipun ia kehilangan beberapa bahagian dari wajah , jika kita membandingkan dengan penampilan yang sebenarnya seperti sebelumnya , hal itu menunjukkan pebezaan yang besar, dan ia berjaya.
Read More.. "Sayu:Lelaki Dengan Wajah Yang Lebih Rosak Selepas Pembedahan (8 Gambar)"

Edisi Tetek:Perempuan Ini Selamat Dari Kemalangan Kerana Payudaranya Menjadi "AirBag" (Pic)


Seorang wanita yang memegang rekod dunia dalam memiliki payudara terbesar, yakni dengan saiz 38KKK, berjaya selamat dari sebuah kemalangan akibat dari saiz 'jumbo' dari teteknya itu. Wanita berumur 31 tahun ini bernama Sheyla Hershey, yang mengatakan kalau teteknya telah menyelamatkan hidupnya ketika kereta yang dia naiki melanggar pokok.

 

Hershey yang mempunyai nama sebenar Sheyla Almeida Hershey dan juga pemegang rekod Guinness World of Record untuk wanita dengan payudara terbesar dari Brazil ini menceritakan kalau dia kehilangan kawalan ketika dia memandu kereta suaminya selepas pesta Super Bowl dan akhirnya melanggar sebuah pohon. Dan diketahui pula wanita ini semasa memandu tidak mengenakan tali pinggang keselamatan kerana payudara yang terlalu besar ini.

Dia mengatakan bahawa airbag dalam kereta Ford Mustang yang dia naiki tidak mengembang semasa kemalangan. Bila itu berlaku, biasanya si pemandu akan mendapatkan kecederaan serius. Tapi untuk Sheyla Hershey, dirinya mendakwa kalau dia akhirnya selamat akibat dari teteknya yang bersaiz super itu menjadi airbag semula jadi ketika kejadian itu.

"Payudara saya sangat sakit dan mengalami luka-luka. Tapi saya tahu saya akan terluka parah tanpanya, kerana semasa memandu payudara saya sangat dekat dengan stereng," tambahnya. Kemalangan itu sendiri diakui dirinya terjadi setelah dia meminum ubat untuk kemurungan, gangguan bipolar dan ubat vicodin untuk menghilangkan sakit kepala dan sakit punggung yang dialaminya.

Akibatnya, selepas kemalangan, Sheyla Hershey pun harus menghadapi pemeriksaan dan akhirnya mendapat tuntutan memandu di bawah pengaruh ubat-ubatan dan langsung ditangkap di lokasi kejadian. Dan dia harus membayar denda sebanyak US $ 1.781 atau sekitar rm 3 ribu dan harus menghadiri perbicaraan 28 Mac 2012 di Montgomery County Court, Texas, Amerika.

Alangkah baiknya Jika ketika anda merasa kurang sihat dan sudah meminum ubat lebih baik berehat terlebih dahulu. Kerana ubat yang kita minum haruslah kita tahu kesan sampingnya apa dan paling tidak ikutilah nasihat yang terdapat dalam ubat tersebut, agar kejadian yang tidak diingini seperti Sheyla ini tidak berulang.

 
sumber
Read More.. "Edisi Tetek:Perempuan Ini Selamat Dari Kemalangan Kerana Payudaranya Menjadi "AirBag" (Pic)"