Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!

OMG:Lelaki Ini Buta Jika Melihat Benda Lucah



ilustrasi gambar



Bagi lelaki menyaksikan benda lucah mungkin hal yang biasa. Namun yang terjadi pada seorang lelaki India ini sangat tidak normal. Setiap kali menyaksikan pornografi ia mengalami sakit kepala parah yang membuatnya kehilangan penglihatan.

Jurutera teknik berusia 24 tahun mengalami sakit kuat di kepala bahagian depan setiap kali menyaksikan video porno. Hanya selepas lima minit menonton film dewasa, segera saja serangan sakit kepala yang membutakan mata dia alami. Dan ini akan mencapai puncak dalam waktu 8 hingga 10 minit.



Seperti dilaporkan Daily Mail, awalnya neurologi yang memeriksanya bingung kerana lelaki ini tak mempunyai sejarah sakit kepala, migrain dan tak pernah mengalami luka pada kepala. Pemeriksaan fizikal juga normal.

Doktor akhirnya menyimpulkan, sakit kepala parah akibat saraf rasa sakit di wajah makin sensitif semasa perubahan emosi yang berkaitan dengan pornografi. Uniknya, keadaan ini hanya terjadi pada satu daripada 100 lelaki, sekurang-kurangnya sekali selama hidup mereka. Kes lelaki tersebut adalah yang paling ekstrem.

Sementara setengah dari pesakit mengalami migrain, namun tak diketahui hubungannya dengan kandungan lucah.

Mengikut kajian, ada dua jenis sakit kepala iaitu pre-orgasme, di mana rasa sakit bermula sejak awal aktiviti seksual dan semakin buruk hingga mencapai orgasme. Sepertiga sakit kepala semasa aktiviti seksual disebabkan hal ini, seperti yang dialami lelaki India tersebut. Namun para pakar mengakui belum mengetahui penyebab pastinya.

Pada kes yang diterbitkan dalam jurnal Archieves of Sexual Behavior, Dr Kuljeet Singh Anand berteori bahawa terjadi kontraksi otot yang boleh menyebabkan rasa sakit akibat menonton pornografi.

Ditambah, seks boleh mempengaruhi aliran darah di arteri dalam otak. Lelaki tersebut boleh diubati dengan minum ubat ibuprofen dan paracetamol setengah jam sebelum menyaksikan benda pornografi.






sumber :kaskus


Read More.. "OMG:Lelaki Ini Buta Jika Melihat Benda Lucah"

Suami Merangkak Sejauh 1000 Meter Semata-Mata Untuk Memohon Maaf Kepada Isterinya


Disebabkan rasa bersalah kerana telah berbuat curang terhadap isterinya, seorang lelaki di China rela merangkak sejauh 1000 meter untuk meminta maaf.



Setiap beberapa langkah, lelaki ini bersujud di atas jalan raya kota Putian, Wilayah Fujian. Dahinya terlihat merah kerana berlumuran darah. Para pejalan kaki berhenti untuk melihat kejadian tersebut.


Beberapa orang awam cuba mendekati dan menawarkan pertolongan, tetapi lelaki itu menolak sambil mengucapkan terima kasih. Dia menjelaskan bahawa dirinya sengaja melakukan hal tersebut kerana rasa bersalah terhadap isterinya.





Dia berniat merangkak seperti itu sehingga ke Zhengrong Times Square yang berjarak sekitar 1000 meter dari tempat permulaan dia merangkak. Namun baru satu perlima dari jarak yang seharusnya ditempuh, seorang wanita dilihat turun dari sebuah motorsikal, memanggil teksi dan membawa lelaki tersebut pergi dari situ.

source: bl

Read More.. "Suami Merangkak Sejauh 1000 Meter Semata-Mata Untuk Memohon Maaf Kepada Isterinya"

Tukar Solat Jumaat Ke Hari Sabtu


Ini betul2 kerja gila. Aku rasa ini antara kenyataan tergila pernah aku dengar sepanjang aku hidup selama neh. Tak agak2 langsung. Puiiiiiiiiiiiiii.

Amek kaw.
Aku petik dari media indonesia. Harap2 neh kisah benar. 

Komuniti Kebangsaan Bahagian Urusan Agama Republik Azarbaijan memerintahkan kepada para khatib masjid diseluruh penjuru Negara untuk melaksanakan solat Jumaat, diganti dengan hari Sabtu.

Alasan pemindahan tersebut kerana dinilai mengganggu jam kerja, kerana hari Jumaat di Azarbaijan termasuk hari kerja resmi negara.
Menurut pemerintah Azarbaijan, pemindahan solat Jumaat ke hari Sabtu diharapkan dapat mengurangi kinerja para pegawai dan pekerja pemerintah.

Cuti rasmi pemerintah Azarbaijan adalah hari Sabtu dan Minggu, yang memungkin bagi pegawai pemerintah tidak terganggu jam kerjanya.

Menanggapi alasan pemerintah, khatib Masjid Masyhadi Dodosh, H Shahin Hasanali mengatakan, pemindahan tersebut dinilai sebuah sentimen politik belaka.

“Pemerintah khuatir solat Jumaat menjadi tunjang pendidikan politik yang boleh menggugat pemerintah. Yang namanya solat Jumaat tidak boleh dipindah hari,” ujarnya.


Republik Azarbaijan adalah negara kecil yang majoriti penduduknya beragama Islam. Dilaporkan, jumlah komuniti muslim disana mencapai 90% dari total keseluruhan warganya.

Keakraban rejim yang berkuasa dengan Israel, menyebabkan pegawai-pegawai pemerintah cenderung anti Islam.

Hingga kini, warga muslim Azarbaijan masih memperjuangankan hak-hak kaum muslimah untuk mengenakan jilbab.
Heran aku. Takan pemimpin bengap sangat tatau apa benda solat jumaat tue? Yang aku lebih terkejut ialah ;
1. Negara kecik = majoriti islam. 
2. Majoriti besar pula tue di mana 90% penduduk mostly muslim.
3. Tapi nak pakai hijab pun problem bagi negara majoriti muslim?
Pelik.. pelik. Nasib baik mufti sana bersuara. Dah tahu hari jumaat tue ada solat jumaat, ko pinda la cuti umum kepada hari jumaat dan sabtu. Yang pergi ikut stail barat sapa suruh? Sekarang masalah bukan terletak pada hari tetapi terletak pada akal pemikiran ko yang bengap.  Kalau sungguh orang islam mesti boleh fikir bahawa kita kena tukar hari cuti umum, bukan hari solat jumaat. BODOHHHHHHHH

Sumber : sc
Read More.. "Tukar Solat Jumaat Ke Hari Sabtu"

Arak Dijual Dengan Harga Promosi Sempena Menyambut Bulan Ramadan (3 Gambar)




Ingatkan ini hanya lah super impose, tapi mengikut sumber, memang ia disengajakan.


Perbuatan melampau dan menyentuh sensitiviti umat Islam ini telah mengguris pengguna Islam tambahan lagi dengan kedatangan Ramadhan tidak lama lagi...apa tindakan anda? Hebahkan!


Sumber PPIM
Read More.. "Arak Dijual Dengan Harga Promosi Sempena Menyambut Bulan Ramadan (3 Gambar)"

Info:Pendapatan Perdana Menteri,CEO-CEO Dan Orang - Orang Kaya Di Malaysia


BEKAS CEO MAS : DATO IDRIS JALA
Kalau sebelum ini, Idris Jala merupakan CEO MAS yang mana pendapatannya adalah sekitar RM100,000. Sekarang ini, beliau sudah pun meninggalkan sektor swasta untuk menyertai barisan kabinet Malaysia yang ada pada hari ini apabila dilantik sebagai senator dan menjawat jawatan Menteri di Jabatan Perdana Menteri. Berdasarkan laporan tahun 2008, pendapatan bagi Ketua Pegawai Eksekutif MAS ini di antara RM1 juta sehingga RM1.5 juta setahun.
Setelah bergelar MENTERI
Elaun bulanan sebagai Datuk Idris Jala adalah sebanyak RM14,907, 20ditambah dengan jawatannya sebagai senator di mana beliau turut menerimaRM4,112.79. Ini tidak termasuk beberapa faedah dan inisiatif lain yang bakal anda lihat di bawah ini nanti yang jumlah minimumnya adalah sebanyak RM25, 619.99. Tetapi untuk setakat hari ini belum dapat dipastikan adakah imbuhan yang diterima termasuk sekali tugasan beliau selaku Ketua Unit Pengurusan Prestasi dan Perlaksanaan (PEMANDU) dan juga ketua bagi unit KPI kerajaan Malaysia.
PEMIMPIN TERTINGGI
Kalau sebelum ini saya pernah menyentuh gaji pemerintah atasan sebelum ini, kali ini maklumat lebih terperinci berdasarkan laporan tahun yang dikeluarkan lewat tahun 2009.
  • Gaji Perdana Menteri – RM 22,826.65 sebulan
  • Gaji Timbalan Perdana Menteri – RM 18,168.15 sebulan
  • Gaji Menteri-Menteri Kabinet – RM 14,907.20 sebulan.
  • Gaji Timbalan Menteri-Menteri – RM 10,847.65 sebulan
GAJI PERDANA MENTERI NEGARA LAIN :
  • Gaji Perdana Menteri Singapura : Lee Hsien Loong s$3 juta setahun (RM7.25 juta setahun, RM600,000 sebulan)
  • Gaji Presiden Amerika : Barack Obama US$400,000 setahun(RM1.4 juta, RM116,666 sebulan)
  • Gaji Perdana Menteri Britain : David Cameron £194,250 (RM1.1 juta, RM91,666 sebulan)
  • Gaji Perdana Bekas Menteri Australia : Kevin Rudd AU$330,300 (RM942,570, RM78,560 sebulan)
Kalau di negara Singapura, gaji Perdana Menteri diberikan setara dengan gaji ceo bagi kebanyakan syarikat gergasi di negara berkenaan. Ini kerana mereka beranggapan tugasan dan cabaran yang digalas oleh pemimpin Singapura adalah sama dengan penaung syarikat terkemuka di negara kota Singa itu. Berlainan pula, gaji CEO di Malaysia adalah jauh yang lebih tinggi daripada gaji Perdana Menteri dan juga barisan kabinet Malaysia. Pendapatan mereka ini termaktub dalam Akta Ahli Parlimen (saraan) 1980 [Akta 237]
1) Datuk Seri Mohamed Nazir Abdul Razak
CEO CIMB Group Holdings Berhad
RM9.35 juta setahun (RM779,166 sebulan)
2) Datuk Seri Zubir Murshid (telah digantikan dengan Datuk Mohd Bakke Salleh)
CEO Sime Darby Berhad
RM2.05 juta setahun (RM170,833 sebulan)
3) Datuk Yusli Mohamed Yusoff
CEO Bursa Malaysia
RM1.97 juta setahun (RM164,166 sebulan)
]4) Datuk Seri Abdul Wahid Omar
CEO Maybank Berhad
RM1.78 juta setahun (RM148,333 sebulan)
5) Tan Sri Lodin Wok Kamaruddin
Boustead Holdings Berhad
RM1.85 juta (RM154,166 sebulan)
Elaun Ahli Dewan Rakyat Dan Ahli Dewan Negara
Elaun bulanan ahli Dewan Rakyat : RM6,508.79
Elaun bulanan ahli Dewan Negara : RM4,112.79
Elaun untuk kehadiran bagi urusan rasmi (jarak lebih 32 km daripada kediaman atau pejabat ahli parlimen) : RM100 sehari
Elaun untuk kehadiran bagi urusan rasmi di luar Malaysia : RM150 sehari sehari
Elaun Hiburan : RM1,500
Elaun Istimewa : RM1,500
Elaun Pengangkutan : RM1,500
Elaun Telefon : RM900
Elaun Pemandu : RM1,200
Komputer peribadi : RM6,000 (maksimum)
Elaun kehadiran di Parlimen : RM200 sehari
Elaun kehadiran sebarang mesyuarat, seminar yang dianjurkan oleh Kementerian/Kerajaan : RM150 sehari
Elaun yang memerlukan mereka tinggal di hotel untuk urusan rasmi :RM350 semalam (maksimum)
Lain-lain kemudahan:
Ahli Parlimen yang menjalankan urusan rasmi turut boleh menuntut kos perbelanjaan yang dialami. Antaranya :
a) Penggunaan pengangkutan awam untuk urusan rasmi di mana tidak menggunakan kereta sendiri.
b) Parking dan bayaran tol
c) Kos perbelanjaan telefon yang digunakan untuk urusan rasmi
d) Kos dobi selama tinggal di hotel yang mesti disertakan resit sebagai bukti
e) Airport service charge mesti disokong dengan resit
f) Kos kelebihan bagasi berhubung dengan dokumen rasmi dan bahan disokong oleh penerimaan
g) penerbangan kelas perniagaan
i) kelas pertama bagi pengangkutan keretapi
j) lesen kenderaan
k) bilik kelas pertama di hospital
l) Pinjaman perumahan maksimum RM360,000
m) Pinjaman kenderaan maksimum RM100,000
wah sekarang aku nak bercerita tentang gaji CEO BESAR TNB kite nie pulak yer..Dulu penah kecoh gak la tentang gaji dia..Diantara CEO syarikat GLC kta negara kite nie lakan aku rasa la..beliau la gaji yang paling banyak sekali..mana tak nya, gaji pun dah cecah juta sebulan..memang kaya dia nie..kalau tak cayer tengok statement nie :
NAMA : DATO’ SERI CHE KHALIB BIN MOHAMAD NOH
JAWATAN : CEO TNB
GAJI : RM 1,107,280,00
Agak-agak sapa la mamat sorang nie, yang penting nama dia bukan mamat k..kalau korang nak kenal yang nie CEO SYABAS, SELANGOR..Bos besar air Selangor yang nie la…
NAMA : TAN SRI ROZALI BIN ISMAIL
JAWATAN :CEO SYABAS (Syarikat Bekalan Air Selangor Bhd) &PUNCAK NIAGA HOLDING
STATEMENT GAJI ; Setahun – RM5.1juta
Sebulan – RM425,000
Sehari (8jam) – RM14,166
Sejam – RM1,770
Seminit – RM29.51
Macam mana la, beliau tak termasuk antara 40 orang terkaya di Malaysia, tengok la gaji bulan dia pun. dah leh tahan ber tahun dah untuk makan..hihi. aku rasa memang layak la depa gaji mcm tue, mungkin berkat usah mereka sendiri… so kita yang orang kebanyakan nie jangan la pertikai gaji2 mereka nie..kalau nak dipikirkan ingat mudah ka jadi CEO, mereka nie ibarat pemandu sesebuah syarikat, kalau silap la jalan di bawanya maka silap arahtuju mereka..so memang depa layak la memilik kekayaan seperti nie..dan tak mustahil bagi kita nie untuk jadi mcm mereka nie pada masa akan datang,so apa lagi kene usaha la yer,Amin…

Read More.. "Info:Pendapatan Perdana Menteri,CEO-CEO Dan Orang - Orang Kaya Di Malaysia"

Cool:Apabila CD Lama Menjadi Makhluk Yang Awesome!#(13 Gambar)



Apa yang nak buat dengan koleksi cd lama ya, sedang kan kita sekarang ni dah pakai USB, tak pun memang kita tak pakai CD sebab semua barang online sekarang ni disimpan dalam cakera keras. Sean Avery yang merupakan seorang penghias telah menemui jalan penyelesaiannya!. Dia membuat cd2 tersebut menjadi pelbagai replika haiwan.

Apa lagi yang nak dicakapkan, korang tengok sendiri pun korang kagum.

# 1artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 02


# 2artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 08



# 3artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 09



# 4artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 10



# 5artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 12



# 6artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 13


# 7artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 15



# 8artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 16



# 9artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 17



# 10artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 18



# 11artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 19



# 12artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 20


# 13artist SeanAvery broken cds to amazing animal sculptures 14


S
Read More.. "Cool:Apabila CD Lama Menjadi Makhluk Yang Awesome!#(13 Gambar)"

Cool:Anjing Panas Berpusing Yang Nampak Lazat (7 Gambar)


Biasanya kita buat hotdog yang biasa, tidak berpusing, cuba sekali sekala kita buat hotdog yang berpusing.

1Bacon Spiral Hot Dogs (7 pics)

2Bacon Spiral Hot Dogs (7 pics)



3Bacon Spiral Hot Dogs (7 pics)

4Bacon Spiral Hot Dogs (7 pics)

5Bacon Spiral Hot Dogs (7 pics)

6Bacon Spiral Hot Dogs (7 pics)

7Bacon Spiral Hot Dogs (7 pics)
Read More.. "Cool:Anjing Panas Berpusing Yang Nampak Lazat (7 Gambar)"

Kreatif:Benda Macam Pyramid Kecil Bawah Jambatan Di China Ni Direka Untuk Apa ? (4 Gambar)


Banyak tempat di China yang diorang buat tempat ni dibawah jambatan, untuk apa tu????

1What These Things Are For? (4 pics)

2What These Things Are For? (4 pics)



3What These Things Are For? (4 pics)

Ini ialah untuk menghindari dari orang yang merempat untuk tidur di bawah jambatan.

4What These Things Are For? (4 pics)
Read More.. "Kreatif:Benda Macam Pyramid Kecil Bawah Jambatan Di China Ni Direka Untuk Apa ? (4 Gambar)"

Syukur:Tentera Korea Selatan Masuk Islam Kerana Terpegun Dengan Gerakan Solat



 

Seorang pemberita sebuah media online mengkhabarkan melalui facebooknya terdapat 38 Tentera korea selatan yang bertugas di iraq secara mengejutkan memutuskan untuk pindah Agama ke agama islam.

Tentera korea selatan yang masuk islam itu hampir sebahagian besar, sekitar 37 orang, berpangkat perajurit dan satu tentera yang lain berpangkat kapten.Walaupun hanya satu orang yang berpangkat kapten, tetapi ternyata sikapten itulah yang mempengaruhi ke-37 anak buahnya untuk masuk islam. Kapten yang diketahui bernama Kapten San Jin Gu yang menjawat jawatan sebagai komandan brigade 11 SF, Pasukan Penjaga keamanan PBB dari korea selatan yang ditempatkan di wilayah Irbil, Iraq Utara itu mengaku terpesona dengan gerakan solat.


 Menurut si pemberita,ketika bertugas menjadi pasukan penjaga perdamaian di Iraq, si kapten selalu sekali melihat perilaku orang muslim irak yang berbondong-bondong  untuk solat ke Masjid, hal ini ia lakukan bukan dalam tugas mengintip, melainkan kerana markas komandonya terletak berdekatan dengan sebuah masjid.Ketika memperhatikan gerakan-gerakan solat yang dilakukan oleh rakyat irak, ia sedikit terpegun dan berniat untuk mencuba sendiri seluruh gerakan solat yang ia pelajari hasil dari pengamatannya itu sendirian di biliknya.

 Ketika mempraktikkan gerakan solat itu si kapten San Jin-Gu merasa ada ketenangan batin yang menghinggapinya. Kerana itulah ia menjadikan gerakan solat sebagai salah satu sukan meditasi yang diwajibkan kepada para anak buahnya. Ternyata setelah dikenalkan dengan gerakan meditasi ala solat itu, para askar juga merasakan ketenangan dan kedamaian yang sama dengan si kapten.

Akhirnya, setelah itu kapten San Jin-Gu memutuskan untuk mempelajari islam lebih banyak dan lebih falsafah lagi sebelum akhirnya ia mantap memilih islam sebagai jalan baru dalam kehidupannya.Ketika dia mengaku ingin memeluk islam kepada anak buahnya, tanpa diduga, ke-37 anak buahnya juga menyatakan diri untuk ikut bersama si kapten masuk Agama islam.


p/s: Kita memperoleh Islam secara senang , adakah kita bersyukur? 




 sumber
Read More.. "Syukur:Tentera Korea Selatan Masuk Islam Kerana Terpegun Dengan Gerakan Solat"