Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!

Kasihan:Apa Yang Budak Negro Ni Buat Bila Tak Ada Mainan (6 Gambar)


Budak-budak zaman sekarang ni kalau main mainan sekejap je masuk tong sampah, tapi apa yang
budak tak ada mainan buat, memang terharu tengok. Hargailah mainan anda :)

# 1african kids are so creative making their own toy 01


# 2african kids are so creative making their own toy 02



# 3african kids are so creative making their own toy 03



# 4african kids are so creative making their own toy 04



# 5african kids are so creative making their own toy 05



# 6african kids are so creative making their own toy 06

at
Read More.. "Kasihan:Apa Yang Budak Negro Ni Buat Bila Tak Ada Mainan (6 Gambar)"

Cuba teka ,berapa umur wanita ni? (5 gambar





# 1asian girl looks young than her real age 01


# 2asian girl looks young than her real age 02



# 3asian girl looks young than her real age 03



# 4asian girl looks young than her real age 04



# 5asian girl looks young than her real age 05


Mengikut sumber dari Tt.mop, perempuan ini berusia 18 tahun, anda percaya?
Read More.. "Cuba teka ,berapa umur wanita ni? (5 gambar"

Download:John Carter (2012) BR 720p RIP (HardSub)(430MB)



::INFO::
Source: John Carter (2012) BRRip 720p MKV-KURYU
Encoder: RicK
Genre: Action | Adventure | Fantasy
Runtime: 132 min
User Rating: 7.0/10 from 34,719 users
IMDB Link: http://imdb.com/title/tt0401729/
Country: USA
Language: English
RELEASE NOTES:
Encoder : RicK
Format : MKV
Size : 430 MB
Resolution : 1280 X 536
Language : English
Subtitle : English Muxed [HardSub]
Source : 720p BluRay H264-KurYu
Video : MPEG4 Video (H264) 1280×536 23.976fps [Video]
Audio : AAC 48000Hz stereo [Audio]
PLOT MOVIE
Transplanted to Mars, a Civil War vet discovers a lush planet inhabited by 12-foot tall barbarians. Finding himself a prisoner of these creatures, he escapes, only to encounter a princess who is in desperate need of a savior.

Read More.. "Download:John Carter (2012) BR 720p RIP (HardSub)(430MB)"

OMG:Wanita Jepun Buat Tatoo Cucuk Ala-Ala Thaipusam (9 Gambar)


# 1asian girl got guts to do this 01



# 2asian girl got guts to do this 02



# 3asian girl got guts to do this 03



# 4asian girl got guts to do this 04



# 5asian girl got guts to do this 05



# 6asian girl got guts to do this 06



# 7asian girl got guts to do this 07



# 8asian girl got guts to do this 08



# 9asian girl got guts to do this 09
Read More.. "OMG:Wanita Jepun Buat Tatoo Cucuk Ala-Ala Thaipusam (9 Gambar)"

Gila:Apabila Pasangan Tidak Dapat Dipisahkan Dalam Keretapi Singapura (11 Pic)


Pergh, mungkin sebab penat sangat kot, kerja overtime dekat rumah. Maybe?












Read More.. "Gila:Apabila Pasangan Tidak Dapat Dipisahkan Dalam Keretapi Singapura (11 Pic)"

OMG:Bila Cikgu Nampak Tetek...



Cikgu atau Guru yang berpakaian seksi akan menyukarkan lagi proses pembelajaran murid-murid.Apatah lagi pakaian yang menampakkan tetek(buah dada) cikgu tersebut.Murid-murid tersebut boleh hilang tumpuan belajar kerana asyik memandang kearah yang tidak sepatutnya dilihat..Kalau sekolah rendah ok lagi,tp kalau sekolah menengah??..admin tak tau la nak kate ape..

sumber dari kudin
Read More.. "OMG:Bila Cikgu Nampak Tetek..."

WTF:Dua Gadis Nyaris Dirogol Kerana Memakai Pakaian Seksi (12 Pic)


Ada dua kes baru-bari ini kerana lelaki gila seks mengganggu wanita-wanita memakai pakaian seksi.

Kes pertama :

Ada seorang lelaki di china berusia 22 tahun yang suka merayau di jalan raya dan mencari gadis seksi . Dia akan ikut sampai ke ATM bank. Dia buat-buat nak keluarkan duit, tetapi matanya terus memandang apa yang ada dalam baju wanita itu. Selepas itu dia meluru ke perempuan itu dan mengangkat skirtnya. Nasib baiklah ada guard disitu yang terdengar jeritan wanita itu.

Kes kedua :

Pada malam yang hening, seorang lelaki sedang merogol seorang perempuan . Tetapi jeritannya didengari orang ramai, orang ramai bertanya apa masalahnya, lalu wanita itu berkata yang dia dirogol. Lalu , orang ramai terus membelasah lelaki itu.

Gambar untuk kedua-dua kes ada dibawah..


Read More.. "WTF:Dua Gadis Nyaris Dirogol Kerana Memakai Pakaian Seksi (12 Pic)"

(Ganas)18SG:Jenazah Polis Dikerat dan Disiat Oleh Pengedar Dadah Mexico (13 Pic)



Sebelum korang tengok gambar di bawah ni pastikan korang jenis yang kuat semangat. Kerana gambar yang dibawah ini memaparkan gambar mayat yang disiat dan dikerat , mayat ialah seorang polis yang terbabit dalam urusan jual dadah kat Mexico. Tapi tak pasti sangatlah sumbernya pun. Emh, apa - apa pun jom layan gambar kat bawah ni.































Read More.. "(Ganas)18SG:Jenazah Polis Dikerat dan Disiat Oleh Pengedar Dadah Mexico (13 Pic)"