Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!

Bantai Isteri Dengan Posisi Mengiring Amalan Yahudi ? (Gambar)


 




Ops, tajuk dia memang gempak sikit, gua pun tahu sikit yang posisi macam ni akan melahirkan anak yang pandai mengikut kepercayaan yahudi.

Gua pun dapat maklumat yang siapa inzal(keluar) dahulu itulah yang akan dapat, contoh , kalau lelaki inzal dahulu, maka dapatlah dia anak lelaki, kalau perempuan dahulu, dapat lah anak perempuan.

Dan ianya juga bergantung pada berapa banyak Sp*rm* yang keluar, kalau lelaki banyak , akan dapat lelaki, walaupun begitu ilmu ni gua tak tauliah sangat sebab gua pun baca dalam buku, maklumlah sikit lagi dah nak kahwin.


Ibnu Abbas pernah berkata yang yang penduduk Ansar hanya meniru style orang yahudi sahaja iaitu bersetubuh dengan posisi mengiring. Kalau bini di bantai dari belakang maka akan dapat anak juling , jadi Ibnu Abbas pun mempelak sikap mereka dengan Ayat 223 Dari Surah Al-baqarah.

Ini ayatnya:


Firman Allah S.W.T:

Isteri-isteri kamu ialah ladang tempat kamu bercucuk tanam,maka datangilah ladang itu seperti yang kamu sukai, (al - baqarah ayat 223)

So,  jangan pulak korang kata setubuh miring tu haram, ikut stail yahudi, sukahati korang lah nak bantai skill apa pun, helikopter ke kapal terbang ke, janji dua2 puas, dan tak bantai tempat yang haram. Ok. chow.

sumber yang tak berapa dipercayai: blog rs



Read More.. "Bantai Isteri Dengan Posisi Mengiring Amalan Yahudi ? (Gambar)"

Emma Watson Heroin Harry Potter Yang Sakan Di Penggambaran Filem Bling Ringnya (9 Gambar)




Emma Watson Looking Hot (10 pics)
 
Di penggambara Bling Ring, aktres popular dari cerita harry potter ini menrenggut ranggi dengan seksinya, biasalah kata orang dah dewasa, pandai fiikir sendiri, yang kita ni boleh geleng kepala sambil tambah dosa melihat tatunya di belakang badan itu. Huhuhu.

Emma Watson Looking Hot (10 pics)



Emma Watson Looking Hot (10 pics)

Emma Watson Looking Hot (10 pics)

Emma Watson Looking Hot (10 pics)


Emma Watson Looking Hot (10 pics)

Emma Watson Looking Hot (10 pics)

Emma Watson Looking Hot (10 pics)

Emma Watson Looking Hot (10 pics)


sos:ac,asg
Read More.. "Emma Watson Heroin Harry Potter Yang Sakan Di Penggambaran Filem Bling Ringnya (9 Gambar)"

LOL:Ekspresi Wajah Musang Tibet Yang Selamber (4 Gambar)


Rileks je muka dia, tapi kalau perhati lama2 nak tergelak pun ada, mauahahah



Tibetan Fox Has an Awesome Facial Expression (4 pics)

Tibetan Fox Has an Awesome Facial Expression (4 pics)



Tibetan Fox Has an Awesome Facial Expression (4 pics)

Tibetan Fox Has an Awesome Facial Expression (4 pics)

sos:ac
Read More.. "LOL:Ekspresi Wajah Musang Tibet Yang Selamber (4 Gambar)"

Jikalau anda rajjin untuk pergi ke kenduri kahwin, tibailah dua 3 biji telur untuk buat eksperimen ini, konform anda tidak akan menyesalkan. Seperti yang telah digembar - gemburkan di atas tajuk dia atas, memang eksperimen ni banyak dibuat di sekolah menengah , korang pun boleh terai dekat rumah dengan meletakkanya di dalam cuka selama seminggu dan lihatlah hasilnya. dan hati2 ia tidak boleh dimakan, boleh mati ooooo...

 egg vinegar 01
6

# 2egg vinegar 02



# 3egg vinegar 03



# 4egg vinegar 04



# 5egg vinegar 05



# 6egg vinegar 06



# 7egg vinegar 07



# 8egg vinegar 08



# 9egg vinegar 09


# 10egg vinegar 010
sos:at
Read More.. "Cool:Eksperimen Telur Ayam + Cuka Budak Sekolah Menengah Yang Baru Nak Ditunjuk Dalam Blog Ini (10 Gambar)"