Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!

Cool:Top 10 Keyboard Paling Mahal Di Dunia (10 Gambar)


Selama ni yang kita tengok hanyalah keyboard biasa yang harganya tak sampai seratus, bukan apa, nak menulis je pun, sedap tak sedap lain kira, tapi semestinya ada golongan yang betul - betul mementingkan kualiti keyboard dan berduit banyak akan membuat permintaan terhadap keyboard mahal ni.

1. Happy Hacking HP Keyboard Jepun, PFU Ltd ¥ 525.000


2. 2000-IS-DT, 2000-IS-AM Stealth Computer $ 2,200


3. TouchStream LP, Fingerworks $ 1.500 +


4. Eksekutif Keyboard, Maltron £ 550


5. Dual Handed ergonomis 3D, Maltron £ 375,00, £ 435


6. Profesional II ™, Datahand $ 675


7. Keyless ergonomis Keyboard, orbiTouch $ 399


8. Comfort Keyboard, Comfort Keyboard Systems $ 349


9. Wireless Entertainment Desktop 8000, Microsoft $ 249


10. Optimus Keyboard, Art Lebedev Studio $1200??









sumber
Read More.. "Cool:Top 10 Keyboard Paling Mahal Di Dunia (10 Gambar)"

Cool:Kerusi Pejabat Termahal Di Dunia Dari Ferrari , RM 72,000++


 

Kuala Lumpur - Ingin merasakan sensasi memandu kereta Ferrari ketika ada di pejabat? Kalau ya, kerusi seperti ini boleh dipertimbangkan. Tapi jangan terkejut dengan harganya yang mencapai angka RM 72 ribu.

Kerusi pejabat bernama Ferrari Scuderia 16M ini merupakan kerusi pejabat sporty yang terinspirasi dari reka bentuk tempat duduk yang ada di Ferrari F430 Scuderia 16M.

Paparan kerusi ini didominasi oleh warna hitam yang kemudian diberi kesan khas Ferrari iaitu kuda berwarna merah.

Dan kerana kerusi ini dibuat terhad sebanyak 499 buah, tentu peringkat keesklusifan kerusi ini pun jadi semakin tinggi.

Apalagi para pembelinya juga diperkenalkan untuk mengubah kerusi pejabat tersebut sesuai dengan keinginannya. Warna kerusi pejabat yang rangkanya diperbuat dari bahan metal ini juga boleh dipilih.

"Kursi ini kami buat unik dengan pangkalan metal dan frame yang dicat sesuai dengan permintaan dan dilaksanakan oleh tukang cat professional di dunia otomotif dengan cat high gloss metallic paint," tulis Ferrari seperti detikOto dikutip dari racechairs, Selasa (28/6/2011).

Kerana itulah tidak hairan bila untuk mengecat kerusi ini sesuai dengan warna keinginan pembelinya, Ferrari memerlukan masa hingga 3 minggu untuk menyelesaikannya.



SUMBER
Read More.. "Cool:Kerusi Pejabat Termahal Di Dunia Dari Ferrari , RM 72,000++"

OMG:Muzium Untuk Mayat Mangsa HIV (7 Gambar)






Seperti yang pernah kita tahu, HIV merupakan Penyakit yang paling berbahaya buat masa ini. Mengapa? selain belum ditemui ubatnya, HIV juga menyerang semua peringkat umur. Tidak kenal bulu . Mari kita lihat Muzium "MAYAT" mangsa HIV ..

Muzium ini terletak di Wat Siam Lopburi, Thailand. Muzium ini bertujuan untuk memberikan maklumat masyarakat umum, betapa dahsyat HIV itu.


















sumber
Read More.. "OMG:Muzium Untuk Mayat Mangsa HIV (7 Gambar)"

(Berita)Hotel Bogel Ditutup Selepas Hanya 6 Hari Dibuka




Sebuah hotel di Istanbul, Turki, diperuntukkan khusus bagi kaum yang suka bogel. Baru sempat beroperasi selama enam hari,pihak kerajaan di negara tersebut akan menutupnya.Hotel itu mempunyai 64 bilik, dibina di kawasan pelancongan semenanjung Datca, di arah timur dari tempat pelancongan Marmaris yang jauh lebih terkenal dan ramai. Di situlah, semua tetamu dibebaskan untuk menikmati sensasi berbugel ria bila-bila masa, di mana saja.
Kerajaan Turki menutupnya setalah mendapati salah satu balkoni hotel itu tidak sesuai dengan gambar yang dirancangkan oleh arkitek . 12 tetamu pertama yang berpakai separuh telanjang dipaksa untuk berpindah ke hotel biasa.Ahmed Kosar, tauke hotel itu yang sudah 15 tahun bergelumang dengan industri pelancongan Turki, berharap dapat mengubahsuai balkoni dan membuka kembali hotelnya pada Rabu mendatang.

Ahmed Kosar mengatakan kepada BBC, dia akan selalu mencari cara baru untuk memromosikan perniagaan yang bernilai US $ 20 bilion itu. Ia mendakwa, sejumlah pelanggannya dari Eropah di hotel-hotel miliknya yang lain berminat untuk bercuti di hotel bogelnya.Dengan itu, Ahmed membebaskan para tamunya untuk bertelanjang di sekitar kolam renang atau menggunakan bas khusus untuk dihantar ke pantai peribadi agar mereka tidak bertelanjang.Ahmed Kosar mengatakan, dia berupaya membuka kembali hotelnya kerana sebetulnya banyak hotel di daerah itu yang dibolehkan beroperasi walaupun tidak mempunyai pelbagaispefikasi yang diwajibkan oleh pihak pelancongan Turki.


Ahmed menambah, hotelnya yang ini dibina selama dua tahun dan tidak ada bantahan dari penduduk tempatan, asalkan para pelancong telanjang ketika berada di kompleks hotel atau di pantai peribadi.Hotel itu hanya boleh menerima tetamu orang asing, tidak untuk orang-orang Turki. Para kakitangan hotel yang hampir semuanya laki-laki juga memakai baju biasa. Kosar tidak menyangkan pihak kerajaan hendak menutup hotelnya.
Kosar menambah lagi, jika projeknya tetap dihalang , dia akan berpindah ke Croatia atau Siprus Utara.





sumber

Read More.. "(Berita)Hotel Bogel Ditutup Selepas Hanya 6 Hari Dibuka"

Cool:Ultraman Pun Ambik SPM






tak nampak lagi, lihat gambar di bawah ni,
sudah di zoom



sumber
Read More.. "Cool:Ultraman Pun Ambik SPM"



KUMPULAN T-ara yang dianggotai Hwayoung telah memenangi anugerah buat kali ketiga dalam program Inkigayo, namun pada episod ke-29 program itu baru-baru ini satu kesilapan besar telah berlaku.











Ketika melakukan persembahan secara langsung dengan mendendangkan lagu Lovey Dovey di pentas, Hwayoung secara tidak sengaja telah mendedahkan payudaranya ketika membuat tarian solonya.




Namun para peminatmenyalahkan pereka kostum Hwayoung kerana perkara itu terjadi disebabkan kesilapan kostum itu.




Bagaimanapun, agensi kumpulan T-ara, Core Contents Media belum mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi berhubung isu tersebut.




Read More.. "[Video] OMG:Tetek HwaYoung T-ARA Terkeluar Ketika Membuat Persembahan (Pic+Video)"

Gila:Doktor Gigi Masukkan Zakar Ke Dalam Mulut Pesakit Ketika Pembedahan



 

Shanghai, China, Seorang pesakit perempuan di hospital Shanghai, China pergi berjumpa doktor gigi kerana ada masalah dengan gigi dan mulutnya sehingga harus dibedah. Ketika diminta menutup mata dan membuka mulutnya, pesakit ini menurut saja kerana menyangka memang demikian prosedurnya.

Tapi si pesakit merasakan ada benda asing dengan ukuran tidak wajar masuk ke dalam mulutnya yang sedang terbuka lebar. Betapa terkejutnya ia ketika membuka mata, ternyata benda yang ada di mulutnya adalah kemaluan sang doktor yang sengaja dikeluarkan dari seluar.

Kejadian memalukan itu berlaku di hospital Qinpu Zhongshan yang terletak di daerah Qinpu, Shanghai. Pesalahnya adalah seorang doktor gigi berusia 28 tahun, jantina laki-laki, mempunyai master dan telah bekerja di hospital tersebut selama 2 tahun.

Kelakuan doktor gigi yang sungguh keterlaluan ini membuatnya harus dikurung di lokap tahanan polis. Pihak hospital sendiri mengaku belum boleh memberikan kronologi yang lebih detail kerana kes ini masih dalam penyelidikan.

Namun yang jelas peristiwa ini mengejutkan semua orang yang pernah mengenal doktor tersebut. "Dia adalah doktor gigi yang sangat berkualiti, belum pernah menunjukkan kelakuan seperti ini," kata Wang, salah seorang kakitangan di hospital itu seperti dipetik dari Shanghaidaily.

Dipercayai si doktor gigi itu sedang menghadapi masalah psikologi, semacam kemurungan pada tahap yang cukup berat kerana memang sedang mengurus proses pernikahan dengan kekasihnya. Namun sangkaan ini belum dapat dipastikan kerana masih dalam penyelidikan polis..

Kalau pun terbukti bahawa doktor gigi tersebut mengalami kemurungan, maka hubungannya dengan perilaku seks yang menyimpang itu tetap akan mencetuskan perdebatan. Dalam banyak kes, kemurungan justeru menurunkan ghairah seks dan bukan malah membuat penderitanya menjadi hiperseks


 sumber
Read More.. "Gila:Doktor Gigi Masukkan Zakar Ke Dalam Mulut Pesakit Ketika Pembedahan"

Kejam:Lelaki Makan Otak Mangsa Selepas Membunuh (4 Gambar)



 

Dengan tangan digari, Tyree Lincoln Smith berdiri dengan renungan kosong ketika dirinya didakwa dengan kes pembunuhan di mahkamah Connecticut, Amerika Syarikat (AS). Smith membunuh Angel Gonzalez dan lebih keji lagi, lelaki berumur 35 tahun itu memakan otak dan mata mangsa!

Seperti diberitakan Telegraph,Khamis (2/2/2012), pendakwa raya Donald Collimore mendesak hakim untuk memberikan hukuman seberat-beratnya kepada Smith atas kejahatan sadis yang dilakukannya.

Talitcha Frazier, seorang saudari ipar mangsa, mengatakan dirinya bertemu dengan Smith di jalan. "Saya fikir ketika itu saya cakap padanya untuk mencari pekerjaan. Saya tidak tahu kalau dia telah membunuh ipar saya," kata Frasier selesai persidangan.

Smith menarik perhatian pihak berkuasa setelah sepupunya menghubungi polis tentang pembunuhan Gonzales. Menurut sepupu Smith, pesalah datang ke rumahnya pada tarikh 15 Disember 2011 dan mengatakan dirinya ingin melumuri tangannya dengan darah. Setelah itu dia pergi ke rumah kosong yang dulu pernah didudukinya..

Menurut dokumen mahkamah, keesokan harinya, Smith kembali ke rumah sepupunya dengan darah memenuhi tangan, seluar dan kapaknya.



Sepupunya, Smith mengatakan kalau dia sedang tidur di beranda rumah kosong tersebut ketika dirinya dibangunkan oleh seorang lelaki. Smith pun mengaku memukul wajah dan kepala lelaki itu dengan kapak. Dia juga mengaku mengambil satu mata korban dan sebahagian otaknya lalu memakannya di kubur sekitar lokasi.

Sepupu Smith kemudian menelefon ibu Smith yang menyarankan polis untuk memeriksa rumah kosong tersebut. Ibu Smith pun menyebutkan bahawa anaknya itu mempunyai masalah psikologi.



 

sumber  

Read More.. "Kejam:Lelaki Makan Otak Mangsa Selepas Membunuh (4 Gambar)"

WTF:Dua Bintang Porno Tercalon Menjadi Datuk Bandar Di Itali (5 Gambar)




Wow! 2 Bintang Po r no Jadi Calon Datuk Bandar di Itali Rom - Amanda Fox dan Luana Borgia tiap-hari bekerja sebagai bintang filem porno. Namun siapa sangka, mereka memutuskan untuk bersaing maju sebagai Datuk Bandar di bandar Taranto, Itali.

Diberitakan The Sun, Rabu (25/1/2012), dua wanita seksi itu sedang berusaha mengumpulkan suara dari para pemilihnya. Walaupun sebahagian masyarakat menganggap pekerjaan mereka 'berbeza', hal itu tak membatalkan niat kedua-duanya untuk maju.

Pelbagai usaha kempen pun dilakukan, salah satunya dengan menjadi stripper atau penari telanjang. Sekarang, mereka tengah mengatur sebuah acara tarian erotis sambil menyampaikan visi dan misi bila kelak terpilih sebagai Datuk Bandar.

"Kami ingin adil jadi kami menjemput semua calon untuk datang dan menari juga," kata agen mereka, Mimmo Pavese. "Saya ingin para pengundi melihat saya yang sebenarnya," balas Amanda.

Amanda FOX


 






Luana Borgia






sumber


p/s:cam ni pun ada ke? 
Read More.. "WTF:Dua Bintang Porno Tercalon Menjadi Datuk Bandar Di Itali (5 Gambar)"

OMG:Perbezaan Selebriti Seksi Ketika Dewasa Dan Anak Dara (22 Gambar)



Inilah koleksi gambar selebriti yang cantik , seksi, montok dan bergetah semasa masih lagi menjadi anak dara. Lihatlah perbandingannya dengan ketika sudah dewasa.

































 
aku yang paling tak banyak berubah , XD



p/s:fuuuhhh, megan fox yang paling admin tak percaya.

LoL.Apa Justin Bieber buat kat sini pulak ni ==)

sumber
Read More.. "OMG:Perbezaan Selebriti Seksi Ketika Dewasa Dan Anak Dara (22 Gambar)"