Ok lah, korang dah tahukan, dua parti ni memang tak sekepala beb, tapi boleh pulak sekepala dalam hal ni. Biasalah, tak semua orang sekepala. Semua nak memang dengan ideologi diorang, tapi gua respek yang satu ni, diorang bersatu untuk berdemo.Syabas.

Bagi nak protes tentang filem yang menghina Islam , satu perhimpunan diadakan, tapi yang menariknya bila menggabungkan dua kompenen parti besar iaitu BN dan Pas. Perhimpunan dari pihak BN yang diketuai oleh KJ ini memang mencetuskan kontroversi bila KJ bising, kenapa DAP tidak ikut dan mintak DAP keluar dari parti PKR. Tapi apa yang lucunya banyak jugak parti kompenenan dalam BN tidak turut serta.

Perhimpunan ini berlangsung aman dan tidak ada sebarang kekacauan.Tapi yang ralatnya bila ada orang Syiah pun turut serta., baguslah tu. Haha.















































s






kredit: malaysiakini.com