Korang nak tahu tak, gambar2 ni baru dedah ni, selama ni ia dirahsiakan. Sebelum ni disorok, apa yang admin tahu rekod dia datang ke Malaysia semua disorok, jadi tak mustahil rekod minah ni masa kat Perancis pun disorok.


Jadi buktinya Altantuya pernah pergi Perancis dan ada tujuan pergi ke sana.


Tapi persoalannya, kenapa dia pergi Perancis atas nama Amina Abdullah, kenapa visa dia nak ke France di keluarkan kat Kuala Lumpur, Siapa yang punya arahan, dan pasai apa dia guna nama Amina, bukan sebagai Altantuya.



Tapi apa yang penting, ialah macamana rekod Altantuya masuk Malaysia dipadam, wei, aku tak boleh nak padam rekod aku, apatah lagi korang kan?

Jadi , kesimpulannya ,ianya misteri, tetapi orang yang boleh buat benda ni mesti lah orang yang berpengaruh kan? ...

RS: Jangan biarkan hidup anda diselubung misteri..