Ops, tajuk dia memang gempak sikit, gua pun tahu sikit yang posisi macam ni akan melahirkan anak yang pandai mengikut kepercayaan yahudi.

Gua pun dapat maklumat yang siapa inzal(keluar) dahulu itulah yang akan dapat, contoh , kalau lelaki inzal dahulu, maka dapatlah dia anak lelaki, kalau perempuan dahulu, dapat lah anak perempuan.

Dan ianya juga bergantung pada berapa banyak Sp*rm* yang keluar, kalau lelaki banyak , akan dapat lelaki, walaupun begitu ilmu ni gua tak tauliah sangat sebab gua pun baca dalam buku, maklumlah sikit lagi dah nak kahwin.


Ibnu Abbas pernah berkata yang yang penduduk Ansar hanya meniru style orang yahudi sahaja iaitu bersetubuh dengan posisi mengiring. Kalau bini di bantai dari belakang maka akan dapat anak juling , jadi Ibnu Abbas pun mempelak sikap mereka dengan Ayat 223 Dari Surah Al-baqarah.

Ini ayatnya:


Firman Allah S.W.T:

Isteri-isteri kamu ialah ladang tempat kamu bercucuk tanam,maka datangilah ladang itu seperti yang kamu sukai, (al - baqarah ayat 223)

So,  jangan pulak korang kata setubuh miring tu haram, ikut stail yahudi, sukahati korang lah nak bantai skill apa pun, helikopter ke kapal terbang ke, janji dua2 puas, dan tak bantai tempat yang haram. Ok. chow.

sumber yang tak berapa dipercayai: blog rs