ioana
Rampingkan pinggang ku?
# 3

Seorang model dengan pinggang 20 inci sahaja telah menegaskan dia makan tiga hidangan untuk sehari, termasuk makanan berlemak seperti kerepek, pizza dan kebab.

, Ioana Spangenberg, 30, dengan ukuran 5 kaki 6 inci tinggi, seberat 60kg.

'Tiada siapa yang kelihatan- untuk mempercayai, tetapi setiap hari Saya makan tiga hidangan besar dan saya juga makan snek coklat dan kerepek sepanjang masa.

'Saya hanya mempunyai perut yang kecil. Ia sedikit seperti sekumpulan gastrik, jika saya makan terlalu banyak aku rasa sakit '.

Puan Spangenberg telah dilahirkan dengan berat bertaraf AA sangat biasa , dan hanya melihat tubuhnya berubah menjadi seperti kini apabila dia adalah seorang remaja.

Apabila dia berusia 13 tahun, dia menyuruh kawan-kawan untuk meletakkan tangan mereka sepenuhnya di sekeliling pinggang 15in.

Beliau berkata beliau telah cuba untuk menggemukkan badan dengan memakan gula-gula seperti Marikh bar untuk berbuat demikian, tetapi tidak berhasil.

Di Romania, ia adalah lebih baik untuk berat badan berlebihan, kerana itu bermakna anda adalah dari sebuah keluarga kaya. '

Ia hanya pada tahun 2006 apabila dia bertemu suami Jan Jerman, bahawa dia berkata dia akhirnya mula selesa dengan badan sendiri.

Beliau menggalakkan dia untuk menjadi model selepas gambar beliau yang dihantarkan ke dalam talian menerima reaksi yang hebat.


# 1ioana spangenberg


# 2romanca talie
# 3
# 4ioana spangenberg

# 5ioana spandenberg