Kadang-kadang photoshop ni boleh menerbitkan satu aura, iaitu aura cantik, atau aura tak cantik, bergantung kepada photoshopher, tak kisah lah berapa ko berlatih tapi kalau tak der aura tu jangan harap lah korang nak berjaya, hahahaha

Aku bukan lah kaki photoshopher, tapi aku cukup benci dengan photoshopher yang photoshop kerana duit dan nama. Bodohlah tu, photoshop semata-mata untuk buat orang ternaya, kalau nak cakap kes
Anwar karang , korang kata aku kaki politik pulak. Oklah tu, malas aku nak cakap panjang-panjang lagi, aku cakap pun bukan best sangat pun. Lastly jom kita layan gambar - gambar lucu ni, semoga terhibur.

 




at