Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!

Lukisan Kambing Ber*men dengan Manusia Mengundang Protes


Sebuah lukisan yang memperlihatkan pria bercinta dengan kambing dipajang tak jauh dari hotel Ritz, Piccadilly, Italia. Tamu hotel memprotes karena menganggap anak-anak bisa melihatnya saat masuk ke dalam hotel berbintang lima itu. Lukisan itu dipasang di galeri Clarendon Fine Art Gallery
Satu lukisan yang korang boleh tengok, ia memaparkan seorang lelaki sedang berbuat sesuatu dengan kambing. Ianya dipasang di hotel Ritz. Piccadily ,Italia. Tetamu hotel yang tinggal di situ memprotes kerana menganggap budak2 bawah 18 tahun boleh masuk ke dalam hotel yang bertaraf lima bintang tersebut,
Lukisan yang penuh dengan kontroversi itu masih dipasang di Clarendon Fine Art Gallery.

Lukisan itu dilukis oleh pelukis Inggris Robert Lenkiewicz dan dijual dengan harga 30 ribu poundsterling atau setara dengan rm 4 juta.




[fashingnet.com]
Read More.. "Lukisan Kambing Ber*men dengan Manusia Mengundang Protes"

Panas:! Wartawan Kurang ajar suruh sain di punggung.


Ini kelakuan aneh wanita berambut perang yang barangkali peminat fanatik dengan pemain bolesepak. Kejadiannya di Equador saat awek seksi itu yang seorang wartawan atau memang berpura-pura menjadi wartawan agar boleh mendekati sang pemain.
Selesai pertandingan, awek yang tak disebutkan identitinya seperti wartawan lainnya melakukan wawancara. Saat melakukan wawancara khusus, dia kemudian meminta tanda tangan pemain. Gilanya...dia memelorotkan seluar jeans dan meminta tanda tangan di bahagian punggungnya(maaf).
Kelakuannya mengundang teriakan penonton laki-laki. Mereka bersuit-suit atas tindakan awek tersebut. Pemain nampaknya malu dan menolak memberi tandatangan. Meski demikian dia memberikan ciuman kepadanya.Saat meninggalkan padang, dia memperlihatkan asetnya pada suporter lelaki.

[borakkosong.com]



Read More.. "Panas:! Wartawan Kurang ajar suruh sain di punggung."

Hot:! Awek S3ksi tak pakai bra [3photos]


Jussssttt,,, kidding...

Ni dia awek seksi tak pakai bra...

Menjelmalah....














Read More.. "Hot:! Awek S3ksi tak pakai bra [3photos]"

Panas:! Gambar Mangsa Rogol yang dibuang di tepi jalan.



Nasib baiklah ada yang nolong mangsa rogol ni, zaman sekarang ni makin banyak manusia yang semakin gila...



Read More.. "Panas:! Gambar Mangsa Rogol yang dibuang di tepi jalan."

ade2 je, yang dilakukan oleh sejumlah warga Florida, tengah ombak taufan Irene yang menerpa pantai mereka melakukan surfing, Khamis (25/8).taufan Irene berpindah ke Bahama dan masih boleh menjadi ombak besar saat mendekati pantai Carolina Utara.


Seorang pemain papan luncur terlihat tidak khuatir dengan tingginya gelombang yang dihasilkan oleh Badai Irene. Joe Raedle/Getty Images


Para pemain papan luncur mengambil kesempatan di tengah taufan Irene yang melanda di pantai di Florida.
Joe Raedle/Getty Images



Seorang pemain papan luncur  menikmati gelombang besar yang sangat jarang terjadi di pantai Florida. Joe Raedle/Getty Images

 [klikunic.com]
Read More.. "Edisi Pelik: Wooow.. Surfing di tengah ribut taufan"



Read More.. " "

Wanita cantik ditelan hidup-hidup oleh Unta Gila


Kejadian ini berlaku di sebuah negara arab yang telah dirahsiakan nama nya untuk menjaga nama baik negara tersebut ..

Seekor unta yang mengalami sedikit gangguan mental telah menelan hidup-hidup seorang doktor haiwan yang ingin menyemak kesihatan unta tersebut ..

Unta sepeti diketahui orang 'bukanlah haiwan karnivor yang menjadikan daging sebagai menu utama dalam setiap sajian nya ..

Akibat daripada serangan unta itu, nasib doktor haiwan itu sangatlah malang .. keadaan doktor tersebut telah dirahsiakan kepada umum ..

Cuba korang tengok gambarnya,, cekidottttt


Read More.. "Wanita cantik ditelan hidup-hidup oleh Unta Gila"

Apa kata orang VS Maksud Sebenar




 

Korang mesti kadang2 akan perasan , bila korang kena decide sesuatu untuk
satu masa yang singkat , korang akan fikir dua benda sekaligus.



asiantown
Read More.. "Apa kata orang VS Maksud Sebenar"

Atuk dan Nenek Ditangkap Ketika Berhubungan Seks Ditaman


Bukan main lagi pasangan situa bangka ni. Kot yer pun tengah bernafsu buatlah projek tu kat rumah.


cotatua.Blogspot

cotatua.Blogspot

cotatua.Blogspot

cotatua.Blogspot


cotatua.Blogspot
Read More.. "Atuk dan Nenek Ditangkap Ketika Berhubungan Seks Ditaman"


Read More.. " "

Gara-gara Isteri Kuat Seks, Suami Dapatkan Perlindungan Polis


Seorang lelaki Turki yang menetap di Jerman mendapatkan perlindungan polis kerana isterinya yang kerap meminta melakukan hubungan seks, kata polis semalam.

Menurut polis, lelaki itu datang ke sebuah balai polis di barat daya Jerman pada Selasa lalu. Lelaki itu berkata, dia telah tidur selama empat tahun di sofa untuk mengelak daripada tuntutan daripada isteri yang mahu melakukan seks.

Isterinya itu telah dikahwini selama 18 tahun. Dia mempunyai dua orang anak hasil daripada perkahwinannya itu.

“Sekarang, dia bercadang untuk bercerai dengan isterinya itu dan
keluar dari rumah dengan harapan dia pergi ke tempat kerja dalam keadaan yang cergas sepenuhnya. “Ketika itu, tindakannya mahu keluar dari rumah mustahil dilakukan kerana isterinya sering datang ke ruang tamu meminta dia melaksanakan tugas perkahwinan (seks) sehingga membuatkan dia meminta pertolongan polis untuk mendapatkan tidur pada waktu malam,” menurut polis. – AFP Like
Read More.. "Gara-gara Isteri Kuat Seks, Suami Dapatkan Perlindungan Polis"

Awek Cina Melepaskan Hajat Begitu Saja


Pengotor dan menjijikkan, kalau yer pun dah tak tahan sangat janganlah biadap sampai macam tu sekali. cover2 la sikit. . . =_='


cotatua.Blogspot
Read More.. "Awek Cina Melepaskan Hajat Begitu Saja"

Oh Tidak! Wanita bogel Ini Merayau Cari Mangsa


Entah apa yang merasuk jiwa perempuan ni tak ada siapa pun yang boleh jawab kecuali dia, itu pun kalau dia masih siuman lagi. Bab merayau seorang diri dimalam hari ditengah kota itu perkara biasa. Yang menjadi luar biasanya mengapa dia merayau dengan tidak berpakaian. Mungkin ada sesuatu yang tak kena dengan perempuan seorang
ni…yelah kalau dia tahu apa itu erti malu takkan dengan selambanya dia merayau dalam keadaan bogel. Kalau dibiarkan takut jadi macam seorang wanita
bogel di Toa Payoh yang cuba bunuh diri dengan terjun dari rumah pangsa ditingkat enam. Nak katakan dia memprotes sesuatu pada kerajaan rasanya mungkin tidak. Tak ada pulak tertulis dimana-mana bahagian badannya sama ada perkataan Bersih, Perkasa mahu pun Patriot. Atau mungkin sebenarnya perempuan ni pesakit mental yang terlepas dari jagaan keluarganya…ye lah tu kot agaknya!!!
cotatua.Blogspot

cotatua.Blogspot

cotatua.Blogspot

cotatua.Blogspot
Read More.. "Oh Tidak! Wanita bogel Ini Merayau Cari Mangsa"

Yang hang pi main dengan bini orang tu buat apa. Nasib baik tak mampos kena belasah. Awatlah orang kampung ni tak bedal kedua-duanya sekali. Mana aci. Kan dua-duanya tu gatai. Takkan berbunyi kalau bertepuk sebelah tangan.
cotatua.Blogspotjpnn.com – Persenggamaan haram berujung petaka. Gara- gara kepergok sedang berseksual ria dengan istri orang, Ran (39) warga Kp Compreng, Kabupaten Subang, babak belur dihakimi massa. Sebelum dihajar, Ran bahkan diarak beramai–ramai dalam kondisi telanjang. Perkara ini menjadi perhatian warga lantaran yang memergoki perselingkuhan itu adalah suami Das (29), perempuan yang diselingkuhi Ran itu. Seperti diberitakan Radar Cirebon (Grup JPNN), terbongkarnya kasus perselingkuhan antara Ran dengan Das itu bermula ketika suami Das memergoki langsung keduanya yang saat itu tengah berhubungan intim di rumah orang tua Das di Dusun Kedung Waru, Desa Drunten Wetan, Kecamatan Gabuswetan, Sabtu dini hari (9/7). Saat itu, sang suami yang sudah lama tidak tinggal serumah dengan Das, tiba–tiba datang dan memergoki mereka. Kaget melihat istrinya tengah berselingkuh, dia langsung menghajar Ran sembari berteriak–teriak. Sontak saja, teriakan pria yang dalam kondisi kalap itu membangunkan tetangga. Karena gaduh, para tetangga mendatangi sumber suara dan melihat suami Das tengah menggebuki Ran. Sebelumnya warga sempat melerai, hanya setelah mengetahui kasusnya, warga pun ikut marah. Tanpa dikomando, warga langsung mengarak Ran keliling kampung dengan kondisi telanjang. Dia lantas digiring menuju kantor desa setempat. Petugas Polsek Gabuswetan yang
mendapat laporan langsung menuju lokasi dan kemudian membawanya ke RS Bhayangkara
Losarang. Ran kini masih menjalani perawatan. Kapolsek Gabuswetan AKP Setyo Aji melalui Kanit Reskrim Bripka Sutarko membenarkan kejadian itu. “Suaminya berinisial Mr X, dan kini masih menjalani pemeriksaan di polsek. Korban sendiri sekarang masih dirawat di
RS Bhayangkara guna menjalani perawatan karena kondisinya kritis,” ujar Bripka Sutarko. Kategori: J
Read More.. "Tiduri isteri orang, lelaki ini diarak bogel keliling kampung…dibelasah separuh mampos…"


Read More.. " "

Yang hang pi main dengan bini orang tu buat apa. Nasib baik tak mampos kena belasah. Awatlah orang kampung ni tak bedal kedua-duanya sekali. Mana aci. Kan dua-duanya tu gatai. Takkan berbunyi kalau bertepuk sebelah tangan.
cotatua.Blogspotjpnn.com – Persenggamaan haram berujung petaka. Gara- gara kepergok sedang berseksual ria dengan istri orang, Ran (39) warga Kp Compreng, Kabupaten Subang, babak belur dihakimi massa. Sebelum dihajar, Ran bahkan diarak beramai–ramai dalam kondisi telanjang. Perkara ini menjadi perhatian warga lantaran yang memergoki perselingkuhan itu adalah suami Das (29), perempuan yang diselingkuhi Ran itu. Seperti diberitakan Radar Cirebon (Grup JPNN), terbongkarnya kasus perselingkuhan antara Ran dengan Das itu bermula ketika suami Das memergoki langsung keduanya yang saat itu tengah berhubungan intim di rumah orang tua Das di Dusun Kedung Waru, Desa Drunten Wetan, Kecamatan Gabuswetan, Sabtu dini hari (9/7). Saat itu, sang suami yang sudah lama tidak tinggal serumah dengan Das, tiba–tiba datang dan memergoki mereka. Kaget melihat istrinya tengah berselingkuh, dia langsung menghajar Ran sembari berteriak–teriak. Sontak saja, teriakan pria yang dalam kondisi kalap itu membangunkan tetangga. Karena gaduh, para tetangga mendatangi sumber suara dan melihat suami Das tengah menggebuki Ran. Sebelumnya warga sempat melerai, hanya setelah mengetahui kasusnya, warga pun ikut marah. Tanpa dikomando, warga langsung mengarak Ran keliling kampung dengan kondisi telanjang. Dia lantas digiring menuju kantor desa setempat. Petugas Polsek Gabuswetan yang
mendapat laporan langsung menuju lokasi dan kemudian membawanya ke RS Bhayangkara
Losarang. Ran kini masih menjalani perawatan. Kapolsek Gabuswetan AKP Setyo Aji melalui Kanit Reskrim Bripka Sutarko membenarkan kejadian itu. “Suaminya berinisial Mr X, dan kini masih menjalani pemeriksaan di polsek. Korban sendiri sekarang masih dirawat di
RS Bhayangkara guna menjalani perawatan karena kondisinya kritis,” ujar Bripka Sutarko. Kategori: J
Read More.. "Tiduri isteri orang, lelaki ini diarak bogel keliling kampung…dibelasah separuh mampos…"

Yang hang pi main dengan bini orang tu buat apa. Nasib baik tak mampos kena belasah. Awatlah orang kampung ni tak bedal kedua-duanya sekali. Mana aci. Kan dua-duanya tu gatai. Takkan berbunyi kalau bertepuk sebelah tangan.
cotatua.Blogspotjpnn.com – Persenggamaan haram berujung petaka. Gara- gara kepergok sedang berseksual ria dengan istri orang, Ran (39) warga Kp Compreng, Kabupaten Subang, babak belur dihakimi massa. Sebelum dihajar, Ran bahkan diarak beramai–ramai dalam kondisi telanjang. Perkara ini menjadi perhatian warga lantaran yang memergoki perselingkuhan itu adalah suami Das (29), perempuan yang diselingkuhi Ran itu. Seperti diberitakan Radar Cirebon (Grup JPNN), terbongkarnya kasus perselingkuhan antara Ran dengan Das itu bermula ketika suami Das memergoki langsung keduanya yang saat itu tengah berhubungan intim di rumah orang tua Das di Dusun Kedung Waru, Desa Drunten Wetan, Kecamatan Gabuswetan, Sabtu dini hari (9/7). Saat itu, sang suami yang sudah lama tidak tinggal serumah dengan Das, tiba–tiba datang dan memergoki mereka. Kaget melihat istrinya tengah berselingkuh, dia langsung menghajar Ran sembari berteriak–teriak. Sontak saja, teriakan pria yang dalam kondisi kalap itu membangunkan tetangga. Karena gaduh, para tetangga mendatangi sumber suara dan melihat suami Das tengah menggebuki Ran. Sebelumnya warga sempat melerai, hanya setelah mengetahui kasusnya, warga pun ikut marah. Tanpa dikomando, warga langsung mengarak Ran keliling kampung dengan kondisi telanjang. Dia lantas digiring menuju kantor desa setempat. Petugas Polsek Gabuswetan yang
mendapat laporan langsung menuju lokasi dan kemudian membawanya ke RS Bhayangkara
Losarang. Ran kini masih menjalani perawatan. Kapolsek Gabuswetan AKP Setyo Aji melalui Kanit Reskrim Bripka Sutarko membenarkan kejadian itu. “Suaminya berinisial Mr X, dan kini masih menjalani pemeriksaan di polsek. Korban sendiri sekarang masih dirawat di
RS Bhayangkara guna menjalani perawatan karena kondisinya kritis,” ujar Bripka Sutarko. Kategori: J
Read More.. "Tiduri isteri orang, lelaki ini diarak bogel keliling kampung…dibelasah separuh mampos…"


Read More.. " "

Jangan tiru cara terlampau brother ni…


Bukan senang nak jadi senang. Berbekalkan basikal yang semakin mereput brother ni mengunakan setiap inci ruang yang ada bagi membereskan tugasnya. Bak kata pepatah berat mata memandang berat lagi bebanan yang perlu disorong oleh mamat seorang ni. Begitulah kalau nak cari makan. Pandai-pandailah memanfaatkan
harta yang ada. Macam yang dibuat mamat ni. Janji tak menyusahkan orang…yer tak. Cuma… dibuatnyalah hilang imbangan… naya ler jawabnya…
cotatua.Blogspot
Read More.. "Jangan tiru cara terlampau brother ni…"


Read More.. " "


Read More.. " "

Saiful Bukhari Azlan… jolok sendiri?



cotatua.Blogspot

Dia Istimna dan menggunakan jari telunjuk untuk membenamkan airnya tadi ke lubang anusnya sendiri. (sekadar andaian) Kalau benar… cara mana lagi yang memungkinkan air tu ada kat sinunnn. p/s: Air masuk Ringgit Malaysia pun masyuk… Seorang pakar Australia tidak menolak kemungkinan sperma Mohd Saiful Bukhari Azlan sendiri ditemui pada dubur si pengadu itu. Dr Brian McDonald, saksi keempat
pihak pembela dalam kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, ini kerana ahli kimia kerajaan Dr Seah Lay Hong tidak mengasingkan sel-sel sperma dengan betul daripada sel-sel bukan sperma pada spesimen rektal si pengadu. “Beliau mengandaikan adanya sel-sel ‘epithelial’ pada pecahan
(sperma). Beliau tidak melakukan ujiannya dengan rapi,” kata Dr McDonald di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini. Sebelum ini Dr Seah memberitahu bahawa profil DNA Saiful diperoleh daripada ekstrak- ekstrak bukan sperma yang ditemui pada bahagian rektal yang tinggi. Bagaimanapun dalam keterangannya hari ini, Dr McDonald menolak andaian sedemikian sambil berkata: “Beliau tiada bukti untuk menyokong yang itu.”
Read More.. "Saiful Bukhari Azlan… jolok sendiri?"

Kejam! Bogelkan anak gadisnya dan jadikan mengangkut muatan seperti haiwan


Anda tentu tak sanggup melakukan perkara sebegini pada
anak gadis anda. Tentu sekali tidak… Tapi tidak bagi lelaki tua pemabuk ini yang memaksa anak gadisnya telanjang bogel dan jadikan mengangkut muatan barang seperti haiwan.

cotatua.Blogspot
Read More.. "Kejam! Bogelkan anak gadisnya dan jadikan mengangkut muatan seperti haiwan"


cotatua.Blogspot

SANTA CRUZ – Mahkamah Bolivia menjatuhkan hukuman penjara 25 tahun ke atas tujuh anggota
sebuah pertubuhan konsevertif kristian, Mennonite selepas didapati bersalah merogol lebih 100 wanita, dalam skandal yang mengejutkan negara berkenaan. Lapan lagi anggota kumpulan itu dihukum penjara 12 setengah tahun kerana membekalkan sedatif yang digunakan bagi memukau mangsa dan keluarga mereka. Mahkamah dimaklumkan tertuduh menggunakan sedatif tersebut, yang diperbuat daripada sejenis tumbuhan untuk disemburkan ke dalam rumah mangsa melalui tingkap pada waktu malam sebelum merogol wanita dan kanak- kanak. Mangsa paling muda berusia sembilan tahun. Menurut peguam masyarakat di kawasan berkenaan, Oswaldo Rivera, jumlah sebenar mangsa rogol tidak diketahui kerana ramai yang takut untuk tampil ke depan, bimbang dipinggirkan komuniti berkenaan. Katanya kira-kira 150 orang tampil memberikan bukti, namun beliau percaya 150 mangsa lagi terlalu malu untuk memberikan kenyataan.
Ini kerana mereka bimbang tidak
akan mendapat suami sekiranya perkara itu terbongkar. Ini kerana hubungan seks sebelum berkahwin dilarang dalam masyarakat berkenaan. Dalam pada itu, pendakwa raya Freddy Perez berkata, kejadian itu terbongkar selepas salah seorang warga emas mengesyaki sesuatu apabila salah seorang tertuduh sentiasa lewat bangun setiap hari.
Berikutan itu, dia mengambil keputusan untuk mengintipnya dan alangkah terkejutnya dia selepas melihat tertuduh terjun daripada tingkap di rumah salah seorang mangsa. Tertuduh turut mengancam bapa mangsa supaya tidak membongkarkan kegiatan mereka. akustressgiler.blogspot.com/2011/08/berita-penjara-25-tahun-kerana-rogol.html?m=1
Read More.. "Berita : Penjara 25 Tahun Kerana Rogol Lebih 100 WanitaBerita : Penjara 25 Tahun Kerana Rogol Lebih 100 Wanita"


Read More.. " "