Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!

Gambar-gambar yang Memalukan Pak Indon


Gambar ni telah beredar jauh ke seluruh pelosok dunia dan dilabelkan sebagai "parenting fails".
Ianya seolah2 menggambarkan bahawa itu budaya mereka...

Aku rasa korang kenal la budak ni.. dia ni lah dulu yang memecah kepala hotak wartawan .dan sekaligus mak bapak dia dilabel sebagai parenting fails..

dan last sekali. ni bonus,, aku rasa kat Malaysia pun ada ,, tapi malas lah aku nak buat..

cotatua:yang baik dijadikan contoh. yang jahat kita "nggak butoh"
Read More.. "Gambar-gambar yang Memalukan Pak Indon"

Ular Pelik Penanda Kiamat


apabila sudah sampai masa itu, maka tiada lagi yang dapat diselamatkan.,

langit2 dilipat,
wanita-wanita gugur kandungannya, 
huru2 dunia,,,,




kredit:klikunic,com
Read More.. "Ular Pelik Penanda Kiamat"

11 Rekaan Bilik Tidur yang Gempak untuk Anak Dara Jer..


Bilik tidur ni sebenarnya ialah tempat kita untuk berehat tidur, terlentang. setelah kita penat melakukan aktiviti seharian.Untuk membuatkan kita supaya rileks ,suasana di dalam bilik itu haruslah nyaman dan sejuk mata anda untuk memandang.


Sekarang ni, even aku pun menjadikan bilik aku macam satu tempat yang indah.. boleh bermain boleh bergurau senda ,, hak2.
Oklah ,cakap banyak pun traffic tak masuk jugakk.. so Inilah gambarnyer,,,

















Read More.. "11 Rekaan Bilik Tidur yang Gempak untuk Anak Dara Jer.."

Cara Untuk Meraikan Hari Jadi Paling GiLA!!!






Semakin ramai manusia kat bumi ni, semakin banyak ragamnya, semakin dekat kiamat semakin banyak perkara pelik yang berlaku,,, 
INi ,perempuan ni, meraikan hari lahir dia dengan mencucuk lilin ke tangan dia, pelik..  tambah mengerikan

(klik untuk besarkan Imej)









sumber:mrcoppas.com
Read More.. "Cara Untuk Meraikan Hari Jadi Paling GiLA!!!"

Kura-Kura Dengan KakiRoda [Pic+Video]




Kura2 ini luka parah kat kaki kiri depan dia sampai lah kena ptong dan diganti dengan kaki buatan iaitu sebuah roda..

Kura2 afrika ini dipasang dengan roda yang berharga $7 yang dibeli di kedai hardware tempatan oleh Universiti Washington






Video:



{kredit To: andekhinux.com}
Read More.. "Kura-Kura Dengan KakiRoda [Pic+Video]"


Kura2 ini luka parah kat kaki kiri depan dia sampai lah kena ptong dan diganti dengan kaki buatan iaitu sebuah roda..

Kura2 afrika ini dipasang dengan roda yang berharga $7 yang dibeli di kedai hardware tempatan oleh Universiti Washington



{kredit To: andekhinux.com}
Read More.. " "

Edisi Kasihan:! Bayi tanpa tempurung kepala [Pic+Video]


KEADAAN bayi perempuan yang lahir tanpa tempurung kepala di Hospital Medan kat Sumatera Utara,Medan Indonesia -Seorang bayi perempuan iaitu anak kepada Rudi Kusamawanti,27 dan isterinya yang muda sekali 17 tahun,Sari Rianti terkejut apalbila anaknya lahir tanpa tempurung kepala seperti yang diberitakan di dalam Sumut Pos.


Bayi tersebut yang dilahirkan pada Khamis lalu di sebuah klinik di Serdang dekat sini dibawa ke hospital besar di sini untuk menerima rawatan lanjut.
"Saya diberitahu tentang keadaan anak saya daripada bidan. Saya sangat terkejut," kata Sari.
Namun, katanya, di sebalik keganjilan itu bayinya yang seberat 2.1 kilogram berada dalam keadaan baik.
Menurutnya, dia tidak menyangka bayinya akan lahir dengan 'kekurangan' tersebut kerana semasa hamil, dia banyak minum susu dan kerap mengambil jamu untuk menjaga kesihatannya.
Mengulas mengenai keadaan bayi yang masih belum diberi nama itu,pengurus hospital besar berkenaan, Dr. Masdulhaq berkata, tiada pembedahan akan dilakukan terhadapnya.
"Biasanya, bagi kes seperti ini, kami hanya akan melakukan rawatan biasa sahaja," kata Masdulhaq. - Agensi[ohbelog.com]



Read More.. "Edisi Kasihan:! Bayi tanpa tempurung kepala [Pic+Video]"

Edisi Pelik: Orang Utan yang menyusukan Bayi Harimau [PIC+VIDEO]




Sejuk hati memandang ,dua ekor binatang ini.
gambar yang menakjubkan ini menunjukkan chimpanzee yang bernaa Do Do menyusukan susu ke Aorn,
harimau yang berusia 2 tahun.

Pasangan sahabat ini menjadi akrab apabila, Naluri Keibuan Do do's menjadi2







Aorn dengan rasa bersyukurnyer, minum susu tersebut sambil dipegang oleh harimau
di genggaman mereka.

atas sebab2 yang tidak diketahui Do Do memakai seluar.mungkin untuk melindungi paha dia daripada cakar Aorn.he

Gambar mereka ditangkap dekat Ladang Buaya Samut Prakan dan Zoo di Bangkok ,Thailand,

Ladang buaya ini ,digunakan untuk menarik perhatian pelancong dimana ia yang terbesar di Thailand




Ikatan persaudaraan aneh: dua haiwan di Zoo bangkok







Testing: DoDo minum susu,


 Kredit: klikunic.com

Video:


cotatua:bilalah umngok dengan fuckatan rakyat nak bersatu .


Read More.. "Edisi Pelik: Orang Utan yang menyusukan Bayi Harimau [PIC+VIDEO]"