Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!

[Cool]Semua Lukisan Ini Dibuat Dari Chewing Gum



jason Kronenwald,graduan dari queens university dengan gelaran sarjana seni,ialah merupakan artis baru yang berasal dari Toronto,dimana dia menghasilkan gambar denga nama chewing gum music potrait.
Jason mengunyah gula2 getah yang lebih dari kayu lapis ,lalu membuat warna kulit yang realistik dan warna rambut,menyusun warna dari banyak rasa yang berbeza dan warna yang dihasilkan .Semuanya adalah dari gula2 getah yang dia kunya...


daya tarik gambarnya tersebar di khalayak luas, dari beberapa kolektor atas dari kanada, termasuk td waterhouse, sampai publikasi budaya populer seperti tahun ini ripley's believe it or not. 
Gambar2 diatas yang menarik tersebar luas,dan beberapa pengumpul gambar dari kanada,inginkan gambar tersebut, Sampai masuk Believe It Or Not




setiap gambar adalah 100% gula2 getah yang dikunya kemudian diletakkan di atas papan lukis,tidak ada cat atau pewarna yang digunakan,Warna melekat chewing gum-pencampuran warna yang terjadi di dalam mulut ketika mengunya,Kronenwold memiliki pasukan yang berdedikasi menjadi pengunyah dan pemilih tekstur,Namun ,dia tak mengunyah gula2 getah ,kecuali terpaksa.

dia selalu membuat lukisan selebriti, beberapa diantaranya termasuk brigitte bardot, marilyn monroe, britney spears dan kate moss.


kronenwald telah menerima ulasan dalam internet dan mail, national post dan elle magazine dan karyanya telah muncul di televisyen breakfast, muchmusic, inside edition dan good morning america. Kerjayanya hanya mula berkembang dengan pameran solo baru-baru ini di toronto, dan di london, inggris.






 [edyexelroze.info]
Read More.. "[Cool]Semua Lukisan Ini Dibuat Dari Chewing Gum"

Tuban,Sebuah Kampung yang Orang-orangnya Makan Tanah yang Dijadikan Pil(10pic)


Di Tuban, sebuah perkampungan di wilayah Jawa Timur Indonesia, tanah digunakan untuk membuat "ampo" snack krim yang dipercayai sebagai ubat.

Menurut Rasima, pembuat ampo di Tuban, tidak ada resepi khusus untuk membuat snack yang aneh ini. Semua yang dia lakukan adalah mencari tanah yang bersih, bebas batu kerikil, di sawah-sawah di kampung itu, ditumbuk menjadi blok yang yang keras, dengan menggunakan kayu, dan tanah tersebut dijadikan gulungan , dengan pisau buluh. Gulungan tanah tersebut kemudian dipanggang selama satu jam. Rasima kemudian membawa makanan tersebut ke pasar di kampung itu, di mana dia mendapatkan sekitar $ 2 (RM 20.000, -), untuk menambah pendapatan keluarganya.

Tuban adalah satu-satunya kampung yang memakan tanah di planet ini. Ada orang, di seluruh dunia, yang makan pasir, atau kaolin, tapi tidak tanah yang dipanggang. Penduduk desa percaya ampo adalah pembunuh rasa sakit yang alami, dan itu membuat kulit bayi lembut, jika dimakan oleh ibu yang sedang hamil.

rasa ampo tersebut, "tidak ada yang istimewa, rasanya sejuk di perutku" kata salah satu penduduk tempatan Tuban, yang telah makan ampo, sejak dia masih kecil.(cotatua.blogspot







Read More.. "Tuban,Sebuah Kampung yang Orang-orangnya Makan Tanah yang Dijadikan Pil(10pic)"

Pertandinga Muka Paling HOdoh,Pilih Sendiri Pemenangnya


Jom pilih ,gambar mana yang paling hodoh.. cepat2..

1.


2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

siapa pemenangnyer.... ye??
Read More.. "Pertandinga Muka Paling HOdoh,Pilih Sendiri Pemenangnya"

Cuba teka? Katak Lawan Kumbang,Sapa yang menang?


http://3.bp.blogspot.com/--zed61o9bBY/TfyLp5aSJbI/AAAAAAAAhsY/QHPD7q9njZ0/s1600/hui.jpg



Read More.. "Cuba teka? Katak Lawan Kumbang,Sapa yang menang?"

Kanak-kanak Menemui Belang Berwarna Pink[OMG]


Genetic abnormality: The very rare pink grasshopper found on Dersingham Fen by Noah Batteley and Meg Willis

dua budak kecil berusia tujuh tahun beruntung kerana boleh mencari belalang berwarna jarang ditemui. Kanak-kanak ini mencari belalang ini semasa sedang berjalan-jalan. ?

Noah Batteley dan Meg Willis menemui belalang satu inci berwarna pink ini di Dersingham Fen, berhampiran rumah kanak-kanak ini di barat Norfolk. Ketika itu, baru tiga bulan selepas kebakaran merosakkan daerah kampung di sana.

"Ketika itu kami sedang mencari belalang di hutan berhampiran tempat kebakaran. Di sana kami menemui sepasang haiwan ini," ujar Noah.


Naturalists in training: Noah Batteley (7) and Meg Willis (7) were out hunting for normal grasshoppers when they made ​​the startling discovery

"Kami mengambil belalang ini kerana Noah akan menginap di rumah saya," lanjut Meg.


"Saya mempunyai kelengkapan memburu serangga dan haiwan. Kemudian ketika ibu Noah menjemput, mereka mengambil satu belalang, "lanjut Meg.

Ibu Noah, Helen Batteley, mengaku knak-kanak ini merupakan pemburu serangga handal.

Pakar dari kumpulan pemuliharaan Buglife Matt Shardlow mengatakan, belalang pink merupakan 'abnormalitas genetik'. "Kadang-kadang belalang boleh berwarna pink. Warna normal belalang sendiri seharusnya hijau atau coklat, "ujarnya.

Shardlow mengakui, perkadaran jumlah belalang berwarna pink kurang dari 1%. "Warna pink ini merupakan sebahagian genetik semulajadi daripada penduduk ini yang tidak diketahui penyebabnya. Kami tak mengetahui apa kelebihan menjadi pink pada belalang ini, "penutupnya seperti ditulis dailymail. [mor]



And here 's how one should look normally ... A Meadow Grasshopper, Chorthippus parallelus
Read More.. "Kanak-kanak Menemui Belang Berwarna Pink[OMG]"

Maaf,! Wanita Bukan Pemandu yang Handal.


maaf sekali lagi..




 




 






\
Read More.. "Maaf,! Wanita Bukan Pemandu yang Handal."

Di China ,Katak-katak yang berwarna-warni Ini,Dijual sebagi Penghias akuarium


Sama seperti ikan emas bertatu dan kura-kura hidup dimasukkan ke dalam plastik dan digunakan sebagai gantung kunci, katak buatan yang dicelup pewarna telah dijual di China selama beberapa tahun belakangan ini, walaupun banyak aduan dari aktivis haiwan dan protes dari pasukan kebajikan haiwan.



Nampaknya warna-warni katak biasa tidak cukup menarik untuk beberapa orang, sehingga mereka memutuskan untuk menambah dan mengubah warna yang sudah Rekabentuk Sang Pencipta Alam, melalui teknologi moden.

Menggunakan pelbagai peranti dan teknik, termasuk laser dan mengebom amfibia ini dengan sejumlah besar bahan kimia industri yang diserap oleh kulit katak-katak tersebut.

Mereka menjadikan apa yang dikenali sebagai katak berwarna. Warna-warna yang cerah dan nampaknya bertahan sampai 4-5 tahun.




Permintaan sangat tinggi untuk hiasan akuarium dan kolam di seluruh negeri. Beberapa bahkan membelinya sebagai haiwan kesayangan buat anak-anak mereka, dan penjual mengatakan, "Katak - katak ini punya warna-warna cerah kerana mereka begitu ceria".


Padahal beberapa dari mereka memahami bahawa dos tinggi bahan kimia boleh mematikan, sehingga penjual pun melampirkan tulisan pada bungkus katak-katak ini, "Tidak untuk konsumsi manusia".


Para pakar mengatakan beribu-ribu katak tropika boleh mati akibat dari trend pewarnaan katak-katak hidup ini.
Read More.. "Di China ,Katak-katak yang berwarna-warni Ini,Dijual sebagi Penghias akuarium"

LIquid Mounteenering:berlari di atas air (Pic+Video)





Apa itu Liquid Mountaineering? ? Liquid Mountaineering adalah olahraga baru yang berusaha untuk mencapai apa yang manusia cuba lakukan selama berabad-abad :berjalan di atas air,sperti batu yang akan melayang jika dilemparkan ke atas air.

Video Liquid Mountaineering:


apa yang aku tengok ,kerap jatuh adele
Read More.. "LIquid Mounteenering:berlari di atas air (Pic+Video)"