Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!

[Video]:Anjing Menjadi Gila Selepas Diberi Makan Helium


kenapa lah makhluk ni yang menjadi mangsa?  kalau manusia pun leh jadi biol makan helium,moh kita tengok jadi aper kat manusia






Read More.. "[Video]:Anjing Menjadi Gila Selepas Diberi Makan Helium"

Astaga:! Fesyen Terbaru Dari China [10 Gambar]


Orang kate aper..? China dah maju ke depan , so untuk mendepankan lagi
fesyen mereka, maka, terjadilah design terbaru yang mudah ,seksi dan menarik
.Malaysia dah lama buat , tapi pakcik2 kat kampung je lar...

hahaha..:) layan....
 
sumber:http://hariskaito.blogspot.com/2011/04/fesyen-terbaru-dari-china.html
Read More.. "Astaga:! Fesyen Terbaru Dari China [10 Gambar]"

Adeh. amende la dia ni, takde keje lain apaer, melukig gambar bogel anak sendiri,
Insiden pelukis Zhuanping Li yang melukis gambar anak perempuannya menjadi model telanjang telah menimbulkan perdebatan panas,Para ahli budaya mengatakan, dari sudut pandangan etika,tindakan Li Zhuangping memang salah,mempengaruhi masyarakat supaya menjadi moraliti yang negatif,Namun si pelukis dan anaknya berkata."Tidak peduli warna apa cermin mata yang dipakai oleh orang lain untuk melihat kami,kami sangat murah hati".Aku kata, hey ,what the helll. giler!


Li Zhuangping adalah seniman Sinchuan,sementara anak perempuannya yang bernama Li Qin ,Dia cakap di hanya bersedia menjadi model manusia untuk lukisan minyak yang dibuat ayahnya dan "tidak boleh menerima"menjadi model seperti di dalam filem.Li Zhuangping juga setuju dan dia juga mengatakn bahawa di "cukup dengki" dengan anak perempuannya.
Menurut Isteri Zhuang,suaminya telah menggunakan cara yang begitu indah untuk melukiskan dirinya ketika muda.(cotatua.blogspot

cotatua cakap:adeh.ayah camni patut direjam jer dalam sungai,simpan2 dah la gambar tu.
jangan dok tayang.aku jumpa dia ni tobat aku sepok kepale
sumber:mrcoppas.com


















Read More.. "Kemalangan Pelukis Cina ZhuangPing Li yang melukis anak perempuannya menjadi Model Telanj4ng(20pic)"

[video+pic]Pemain Wanita Sweden Tukar Baju dengan Peminat!!!


Selamat malam ,pembaca cotatua semua,

Josefine Oqvist pemain bola sepak wanita Sweden yang meraikan kemenangan ke atas Korea Utara bertukar baju dengan peminatnya,Peminatnya itu , Huuu He is the lucky guy. dapat rasa bau peluh perempuan tu.,lepas tu dapat ciuman pulak, adoi... hoho saper tak mau. gadis malaysia,,?sopan.....






Read More.. "[video+pic]Pemain Wanita Sweden Tukar Baju dengan Peminat!!!"

OmG:!! Kapal Persiaran Yang Paling Canggih Di Dunia












sumber:sumber
Read More.. "OmG:!! Kapal Persiaran Yang Paling Canggih Di Dunia"

Bilik Tidur Bawah Laut




Share

Tidur di bawah air sambil menikmati kehidupan di dalam laut adalah sesuatu yang kita selalu anga2kan.Untuk pengetahuan anda.perkara ini sudah menjadi kenyataan ,apabila jutawan2 merealisasikannya
dengan duit semuanya menjadi kenyataan ,tak gitu??? so cari lah duit banyak2








Sumber
Read More.. "Bilik Tidur Bawah Laut"

Disebabkan berebut Teman Lelaki ,Dua Awek Ini Berkelahi Di Tengah Jalan



selamat siang kepada pembaca blog cotatua yang dihargai. gambar di bawah ini tak patut dicontohi, lagi belajar kat sekolah, belajar sampai pandai ,biar masa depan cerah. 
ingatlah makbapak yang susah payah mencari duit untuk menampung persekolah.
......



berebut jantan je pun. nanti tua hodoh jugak,

sumber:http://laksanaberita.blogspot.com/2011/07/gara-gara-rebutan-cowok-2dua-cewek-ini.html
Read More.. "Disebabkan berebut Teman Lelaki ,Dua Awek Ini Berkelahi Di Tengah Jalan"

Model Top Korea Bunuh diri


salam, dan sejahtera kepada pembaca cota tua yang dihormati.



Bestari yang cukup langsing dan molek. Dunia glamor memberinya banyak perkara. Kekayaan dan kemasyhuran juga, sempurna hidup yang ramai orang bayangkan. Tetapi Yuri Kim memilih jalan kematian. Supermodel Korea Selatan itu menyudahi hidupnye dengan meminum racun. 


Pengemar bersedih. Tetapi kenapa dia mengakhiri hidupnya dengan meminum racun. Tiada siapa yang tahu. Suspek pengemarnya 1989-dilahirkan model beban menyelamatkan nyawa. Mereka mengesyaki Yuri Kim menghadapi masalah yang menyebabkan  beliau bunuh diri.

Pengemar mendakwa kerana sebelum bunuh diri, Yuri Kim sempat mengungkapkan isi dalam blog peribadi beliau.

"Tidak kira berapa kali saya memikirkannya ...... Lebih daripada seratus kali. Saya satu-satunya orang di dunia ini," katanya.

Semasa hidupnya, Kim Yuri disenaraikan sebagai pelajar jurusan Bahasa Inggeris di Universiti Hanshin. kematian top model korean meninggalkan kesedihan yang mendalam untuk peminat. Mereka merasa kehilangan kerana Yuri Kim dianggap sebagai salah satu model dengan masa depan yang cerah.(cotatua.blogpsot)


adeh ,,, sampai nak bunuh diwi, ni pehal.. melepas aku
Read More.. "Model Top Korea Bunuh diri"