Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!


Kelakuan seleberiti yang satu ini memang agak terlampau kerana ketika  diwawancara pun ternyata sedang melakukan hubungan seks. Pengacara radio Jorge Sedano Show dgeram dengan kelakuan Dennis Rodman, yang melakukan aktiviti seksual ketika menjalani wawancara.

 Tak salah jika Dennis Rodman dikatakan sebagai pemain paling teruk sepanjang sejarah NBA. Sudah pencen pun, kenakalannya masih tidak berkurang.
 Rodman menghubungi Sedano melalui telefon untuk memberikan komennya mengenai Miami Heat, namun menurut pengakuan Sedano, Rodman terdengar tidak bercakap dan  terdengar suara lenguhan seksual dan ketawa perempuan.

 Terang Sedano, ketika dia bertanya apakah Rodman sedang ‘lakukannya’, Rodman menjawab tidak.
 “Dia (perempuan yang bersamanya) sedang menghisap sesuatu,” ujar Rodman sambil tertawa, seperti dikutip dari huffingtonpost.com.

 Kemudian, bekas pemain basketball yang dikenal jaguh rebound itu mengatakan, “Ooh, itu luar biasa. Kamu tahu, kawan? Aku sedang sibuk sekali sekarang!”
 “Saya tahu, lalu kenapa kamu menelefonku?” geram Sedano. “Lalu buat kenapa kamu menghubungi saya? Kalau kamu sibuk dengan perempuan kamu di sana, kenapa kamu menelefon aku, Dennis?”

 Rodman mengakui perhatiannya sedang terganggu oleh seorang wanita yang berada di biliknya, yang menurutnya bernama Teresa.
 Kepada TMZ, seorang wakil dari Rodman cuba menjernihkan keadaan. “Dennis jelas sedang mabuk dan tak banyak yang diingatnya.”, “Dennis mahu meminta maaf kepada keluarganya, teman-teman dan peminat.” hKabar ini semakin memperburuk kelakuan bekas kekasih bintang Playboy Carmen Electra itu yang tengah menjalani rawatan ketagihan alkohol

kredit: http://borakkosong.com
Read More.. "Hot!: Dennis Rodman Buat Bual Bicara Sambil Melakukan Hubungan Seks"

Hot!: Ramalan Kiamat Akan Terjadi Pada 21 Mei 2011 (21-05-2011)


Seorang profesor bernama Gerardo Aldana dari University of California, Santa Barbara, dalam bukunya mengatakan "tarikh kiamat" 21-12-2012 perhitungannya tidak tepat, ada kemungkinan kiamat tertunda antara 50 tahun bahkan sampai 100 tahun, dan kali ini anda harus melupakan sejenak apa yang pernah di analisa oleh Aldana tersebut [Read More: Akankah Kiamat 21-12-2012 Tertundah?]. So, Selamat menikmati ulasan ramalan kiamat yang akan terjadi pada tarikh 21 bulan Mei tahun 2011 yang lebih ekstrim berikut:
Akahkah Kiamat Terjadi Pada 21 Mei 2011?
IMROEE | Ramalan Kiamat Akan Terjadi Pada 21 Mei 2011 (21-05-2011) - Jika masih cukup waktu, Marie Exley mungkin akan membina sebuah keluarga. Akan tetapi, Marie Exley yang merupakan seorang veteran Tentera Darat, 32 tahun, mempunyai masa yang tersisa kurang dari enam bulan yang akan dia habiskan untuk menyebarkan mesej amaran keras: Hari kiamat hampir tiba.
Marie Exley adalah salah satu anggota dari gerakan Kristian Idependen di Amerika Syarikat yang memberikan pengumuman lewat siaran radio dan website, bahawa mereka yakin Kiamat akan bermula pada tarikh 21 Mei 2011 (21-05-2011).
Marie Exley (foto: free-world-news.net)
Agar orang-orang tahu bahawa kiamat akan berlaku pada 21 Mei 2011, mereka menggunakan papan iklan dan halte bus, tempat parkir dan sukarelawan, untuk membahagi-bahagikan risalah di sudut-sudut jalan. Bandar-bandar di Bridgeport, Connecticut sampai Little Rock, Arkansas, sekarang mempunyai billboard dengan mesej heboh tersebut, dan kumpulan-kumpulan ini juga mempunyai misi perjalanan ke negara-negara Amerika Latin sampai Afrika untuk menyebarkan berita kiamat 21 Mei 2011 di luar AS
"Banyak orang mungkin berfikir, 'Kiamat telah tiba, mari kita pergi berpesta,'" kata Exley, yang merupakan seorang veteran Iraq ini. "Tapi kami diperintahkan oleh Tuhan untuk memperingatkan orang-orang, aku berharap aku boleh menjadi seperti orang lain. Tapi jauh lebih baik untuk mengetahui kapan kiamat tiba, anda akan selamat."
Pada bulan Ogos 2010, Exley meninggalkan rumahnya di Colorado Springs, Colorado, untuk bekerja di Oakland, California, tempat dimana sarana perkhidmatan Gereja Kristian Idependen itu berada iaitu Family Radio Worldwide, yang dipimpin Harold Camping, telah menentukan tarikh 21 Mei 2011 sebagai hari kiamat berdasarkan Alkitab.
Dengan pengalaman tentera yang ia miliki, Exley tidak mengalami kesukaran untuk menyebarkan mesej menyenangkan itu. Ia dijadualkan berada di lima bandar di North Carolina antara sekarang dan minggu kedua Januari, tetapi Exley akan segera menghilang di luar negeri, di mana ia berharap akhirnya bisa kembali ke Iraq.
"Aku benar-benar tidak mempunyai rancangan untuk pulang," Waktunya singkat. "Katanya.
Allison Warden di dalam kereta (foto: christianlifenews.co)
Selain Marie Exley, ada lagi yang tidak kalah lebih heboh membantu menerbitkan ramalan menyenangkan kiamat 21 Mei 2011 itu. Dia adalah Allison Warden, 29 tahun, dari Raleigh, telah membantu mengatur kempen ramalan kiamat tersebut dengan menggunakan billboard, kad pos dan media lain di kota-kota di Amerika Syarikat melalui website bernama wecanknow.com.
Allison Warden tertawa ketika ditanya tentang reaksi orang-orang terhadap mesej yang terpampang di seluruh keretanya.
"Ini jelas melawan arus, aku tahu itu," katanya. "Kami berharap orang tidak akan mendengar ucapan kami, atau ucapan Harold Camping tentang kiamat itu. Kami berharap orang akan mencari Kitab Injil untuk diri mereka sendiri."
Harold Camping, 89 tahun, percaya Alkitab pada dasarnya berfungsi sebagai kalendar kosmik yang menjelaskan dengan persis kapan pelbagai nubuat akan dipenuhi.
Pesara Jurutera awam ini mengatakan semua perhitungannya berasal dari pembacaan Alkitab, tetapi ia juga mengaitkannya dengan peristiwa luaran seperti terbentuknya negara Israel pada tahun 1948 adalah tanda-tanda yang mengesahkan ketepatan tarikh 21 Mei 2011 sebagai hari kiamat.
"Di luar bayangan keraguan, 21 Mei akan menjadi tarikh Pengangkatan dan hari penghakiman," katanya.
Doktrin Pengangkatan mengajar bahawa pada akhir zaman, orang percaya akan dibawa ke syurga, sementara orang lain (yang tidak percaya pada Tuhan) akan tetap berada di bumi dengan azab. Camping percaya bahawa pelantikan dan penyeksaan itu akan terjadi pada bulan Oktober 2011.
Allison Warden ketika ditanya, bagaimana jika 21 Mei berlalu dan tidak berlaku apa-apa?
"Jika 21 Mei berlalu dan aku masih di sini, itu bererti aku tidak diselamatkan. Apakah itu bererti Firman Tuhan tidak tepat atau tidak benar? Tidak sama sekali," Jawab Allison Warden.
Kepercayaan tentang Isa Al-Masih akan kembali ke bumi memang ada tertulis dalam Kitab Wahyu, bahagian terakhir dalam Injil Perjanjian Baru, dan Injil Markus dan Matius menyatakan tak seorang pun yang dapat mengetahui hari atau jam kiamat itu tetap akan berlaku.
Ramalan Harold Camping ini sebenarnya bukanlah hal baru. Salah satu ramalan kiamat yang paling terkenal dalam sejarah adalah ramalan seorang pemimpin Gereja Baptis, William Miller, yang meramalkan kiamat pada 22 Oktober 1844, yang kemudian mengecewakan para pengikutnya kerana tidak berlaku apa-apa. Beberapa pengikutnya kemudian mendirikan gereja Advent Hari Ketujuh.
"Di AS, masih ada penduduk yang signifikan, sebahagian besar Protestan, yang melihat Alkitab sebagai jenis teka-teki, dan teka-teki itu adalah sabda Tuhan dan itu meramalkan kapan akhir zaman akan tiba," kata Catherine Wessinger, seorang profesor di Loyola University , New Orleans, yang mempelajari millennialism, keyakinan akan kiamat tertunda.
"Banyak kali ini mendapatkan traksi nubuat saat kesulitan terjadi di masyarakat," katanya. "Saat ini, ada banyak rasa tidak selamat, dan ini adalah janji yang mengatakan tidak semua terjadi secara rawak, itu bagian dari rencana Tuhan."
Ramalan masa lalu yang gagal menjadi kenyataan tidak ada hubungannya dengan perhitungan kiamat saat ini, seperti itu kata orang-orang yang percaya akan ramalan kiamat tersebut.
"Ini akan seperti memberitahu Wright Bersaudara bahawa kalau sudah beberapa kali gagal menerbangkan pesawat, Anda tidak perlu bahkan mencubanya lagi," kata Chris McCann, yang bekerja dengan Fellowship eBible, salah satu kumpulan yang menyebarkan mesej kiamat tersebut.
Untuk orang-orang yang percaya akan ramalan kiamat seperti Chris McCann, menyatakan bahawa itu sebenarnya adalah mesej harapan dan kasih sayang: kasih sayang Tuhan bagi umat manusia, dan harapan bahawa masih ada masa untuk diselamatkan.
Kembali ke Marie Exley, yang percaya akan ramalan kiamat 21 Mei 2011 oleh Harold Camping, telah menjauhkan dia dari sebahagian besar rakan-rakan dan keluarganya. Harapannya adalah tidak semua orang yang mendengar pesannya akan mengejek, dan bahkan orang-orang yang sekarang menolak, mungkin akan berubah menjadi percaya.
"Jika anda masih ingin mengatakan kami gila, silakan," katanya. "Tapi tidak ada salahnya untuk melihat mesej ini." (Citizen-times.com | christianlifenews.co | free-world-news.net)
Bagaimana reaksi anda membaca info tentang Ramalan Kiamat Akan Terjadi Pada 21 Mei 2011 ini?
kredit : http://osserem.blogspot.com
Read More.. "Hot!: Ramalan Kiamat Akan Terjadi Pada 21 Mei 2011 (21-05-2011)"

Panas:! Mengintip Kegiatan Orang Inggeris Di Waktu Malam


Inilah Keadaaan Kehidupan Malam, Intip Orang Inggris kenapa orang inggris, jawabnanya sederhana aja gan bukan cuma di Malaysia saja yang urak-urakan remajanya di Inggris juga agak teruk jika dibandingkan dengan negara kita

Kehidupan Malam, Intip Orang Inggris

kredit :http://osserem.blogspot.com
Read More.. "Panas:! Mengintip Kegiatan Orang Inggeris Di Waktu Malam"

Panas!: Mulan Jameela Pura2 Hamil


Boleh di buat pura pura hamil..


* Mulan Jameela

PENYANYI Mulan Jameela masih menafikan dirinya sudah melahirkan anak ketiga seperti yang digembar-gemburkan bulan lalu.

Malah ada yang memberitahu khabar angin bahawa penyanyi lagu Mahluk Tuhan Paling Seksi ini hanya sekadar membuat gimik untuk album terbarunya sahaja.

Ketika tampil dalam program DahSyat, Jumaat lalu, Mulan tidak kelihatan seperti wanita yang baru bersalin.

Mulan tidak pernah menjawab soalan tentang kehamilan dan bayi yang dilahirkannya.

Dia hanya mengakui apa yang berlaku beberapa bulan ini hanyalah strategi promosi album terbarunya.

“Saya memahami tugas media untuk menyebarkan berita dan mempunyai alasan untuk itu tetapi apa juga keputusannya adalah di tangan saya sama ada untuk mengakuinya atau tidak,” katanya.

all kredit to: http://relevan.blogspot.com
Read More.. "Panas!: Mulan Jameela Pura2 Hamil"

TRIBUNNEWS.COM - Seorang penggemar fanatik drama Korea diperkosa setelah mengikuti lelaki yang dikenalnya melalui internet ke rumahnya untuk menonton drama siri Korea yang disukainya. Demikian dilapor The Star, Sabtu (7/5/2011).

Kejadian itu berlaku Selasa lalu di sebuah rumah di Bandar Manjalara, Kuala Lumpur. Dia bertemu dengan lelaki pertama kali hari itu dan  memaksa ke rumahnya untuk menonton drama siri Korea terbaru yang baru saja dibelinya.

Tak berapa lama dia ditinggalkan seorang diri di bilik menonton. Tak berapa lama kemudian, lelaki tersebut memperkosanya. Tidak hanya itu, setelah si lelaki memperkosanya, kawan-kawannya itu pun ikut melakukan hal yang sama. Polis kini sedang mencari kedua pelaku tersebut.


kredit; http://borakkosong.com
Read More.. "Hot!: Penggemar Drama Korea Diperkosa Setelah Berkenalan Dalam Dunia Maya"

Panas!: Gambar Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden setelah Kematiannya


Rumah Osama Bin Laden yang dijadikan sebagai tempat persembunyian ini selama 6 tahun, hanya berjarak 800 meter dari tempat latihan pasukan Amerika di Pakistan pada tahun 2008. Dan pada senin 2 Mei 2011, warga Amerika merayakan tewasnya Osama Bin Laden, pemimpin teroris Al-Qaeda, di rumah yang terletak di kota Abbottabad itu.

Meski sebelumnya telah dipost
suasana tempat persembunyian dimana Osama Bin Laden tewas, tapi suasana rumah Osama bin Laden tampak dari luar ini juga tidak kalah menariknya. Enjoy!
Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
Wartawan di luar kompleks rumah persembunyian di mana Osama bin Laden tewas oleh pasukan khusus AS

Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
Pasukan keamanan Pakistan dalam sebuah jip lalu di kompleks persembunyian Osama bin Laden, dekat dengan akademi militer AS dan kurang dari 70 mil dari ibukota Islamabad, disebutkan bahwa rumah Osama bin Laden tersebut bernilai sekitar 1 Miliar meskipun ada beberapa bahagian dalam keadaan rusak

Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
Bersembunyi di depan mata: Persembunyian Osama Bin Laden hanya ditempuh dengan berjalan kaki dari pusat pelatihan tentera Pakistan, di mana tentara AS melatih tentara Pakistan yang merupakan tentera mereka pada tahun 2008

Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
Markas tiga lantai Osama bin Laden dijaga oleh petugas keamanan, dikelilingi oleh tembok setinggi 12 kaki dan bagian atasnya dipasang tiga baris kawat berduri

Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
Pekerja lokal terlihat sedang melakukan perbaikan rumah Osama Bin Laden setelah serangan mematikan yang berakhir dengan empat orang – termasuk Bin Laden – tewas

Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
Markas ini adalah rumah bagi Bin Laden bersama 17 anggota keluarga besarnya

Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
Sebuah tempat penampungan di kompleks itu tampaknya terbakar ketika pasukan AS masuk ke dalam untuk melumpuhkan Osama Bin Laden

Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
Sebuah pemandangan di dalam kompleks bagian belakang rumah Osama Bin Laden

Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
 Penduduk setempat berkumpul di luar rumah dan di atas dinding rumah Osama Bin Laden

Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
Protes: Ratusan orang berkumpul di Karachi, Pakistan, mengutuk pembunuhan dan meminta shalat pemakaman Osama Bin Laden

Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
Seorang anak remaja Pakistan lokal memegang bekas2 helikopter yang terjatuh saat pengeboman

Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas


Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
Para petugas keselamatan menyingkirkan sisa-sisa helikopter dari kompleks persembunyian Osama Bin Laden


Potret Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden Setelah Tewas
kredit: http://osserem.blogspot.com
Read More.. "Panas!: Gambar Suasana Rumah Persembunyian Osama Bin Laden setelah Kematiannya"