Iklan
Banner 468X60,Hanya RM40/30Hari,Jom Beriklan Di Blog RelaxSudah.Com, Pasti menguntungkan... (1/4 Slot)






Ingin mendapatkan hidung yang mancung tanpa pembedahan?Kami ada caranya!

Pengakuan Seorang ??? 26 April 2011 Jam 10:15am


Saya???  Saya Okay :)

Read More.. "Pengakuan Seorang ??? 26 April 2011 Jam 10:15am"

Aku Seorang ???!


Hahaha ! Haha ! Haha !

Aku Seorang ??? :D
Read More.. "Aku Seorang ???!"


 Benda ni berlaku di Yakima,Washington ,lepas pelajar ni berpura2  mengharungi keadaan dimana dia dikutuk oleh pelajar kerana mengandung, dia akhirnya membuat pengakuan.

Yang dia sebenarnya tidak pernah hamil! What the hell!

Rodriguez membuat pengakuan tersebut selepas pada minggu ini dia telah dipaksa oleh guru2 dan rakan2 yang menyangka dia mengandungkan anak haram.So,untuk elakkan spekulasi yang macam nak makan dia,torpakso la dio ni mengaku yang dio tak hamel.

Pelajar yang genius tahap Jimmy Neutron(sebb dia dapat A++ dalam semua mata pelajaran dia) ni mengaku yang dia buat semua tu kerana nak siapkan projek sekolah sendiri2 dia yang bertajuk:Stereotaip, Khabar Angin dan Statistik.

Jadi dengan rasminya dia mendedahkan rahsia dia dengan mengeluarkan bantal yang diikat dengan wayar di perutnya.Memang otak ligat budak ni.

Kajian yang dia buat tu rahsia dan hanya yang terdekat dengan dia je yang tahu.

"Saya mahu membuang bantal ini dan tidak mahu lagi meneruskannya," dia memberitahu para akhbarwan.

Selepas dia mendedahkan perkara yang maha pelik ni ,omg dia mendapat tepukan gemuruh dari 700 orang pelajar .Diorang bangga sebb dia pandai tipu atau sebab dia nak buat projek sosialnya.?entah , aku pun tak tahu.

Pengetua dia yang bernama Trevor memuji sakan budak ni kerana niatnya yang murni itu.

Dia mengorbankan tahun akhirnya semata-mata untuk mengetahui bagaimana perasaannya menjadi seorang ibu pada usia remaja. Saya mengagumi keberaniannya," ujar pengetua Trevor.

Kisah dia ni mendapat liputan yang sangat luas sampai dia diundang untuk menghadiri bicara pagi Today yang popular itu untuk ceritakan pengalamannya.

Sumber: KOsmo online

Kredit:http://www.borakkosong.com/2011/04/pelajar-bijak-berpura-pura-hamil-kerana.html?utm_source=whitemerpati&utm_medium=twitter&utm_campaign=tolong-menolong

CotaTua:KOh2
Read More.. "Pelajar genius berpura hamil untuk buat projek sekolah"

Dari tingkat 36,bintang bola sepak terjun


Lol. takde sampai nak bunuh diri.

HONG KONG: Seorang bintang bola sepak Hong Kong yang ternama membunuh diri dengan terjun bangunan pangsapuri selepas bertengkar dengan isterinya, semalam.

Cheung Sai-ho, 35, dinobat sebagai pemain paling berharga Hong Kong pada 2003 dan pemegang rekod dunia - membuat jaringan untuk pasukan belia Hong Kong kira-kira 2.8 saat selepas perlawanan bermula dalam pertandingan Piala Portsmouth di Britain pada 1993. Pemain tengah berbakat yang bersara daripada bidang sukan pada 2008 itu terjun dari tingkap tingkat 36 pangsapuri kediamannya selepas bertengkar dengan isterinya, kata polis sebagaimana dipetik daripada akhbar South China Morning Post. Dia disahkan meninggal dunia di tempat kejadian



- AFP

kredit:
myMetro,adastore

CotaTua:-.-
Read More.. "Dari tingkat 36,bintang bola sepak terjun"