Wanita yang berasal dari Whitley, Inggeris ini memilih cara yang luar biasa ketika minta cerai dari suaminya. Dia memasang poster cukup besar di tepi jalan dimana keadaanya sibuk dilalui kenderaan.

Seperti dipetik dari Daily Mail, wanita bernama Jude itu memasang poster yang bertulis permintaan cerainya dari suaminya, Dan. Tulisan di poster tersebut seolah-olah mengatakan dia ingin penceraian yang jadi hadiah Krismas untuknya dari si suami,

"For Xmas Dan, Jude wants a divorce," begitulah yang ditulis oleh Jude.

Tulisan berwarna hitam dan merah itu ditulis di sehelai cadar berwarna putih berukuran besar. Poster dari cadar tersebut kemudian dipasang di pagar yang berada di pinggiran jalan yang sibuk di London, Inggeris.

Beribu-ribu orang yang melintas di jalan itu, sempat memerhatikan poster 'minta cerai' tersebut. Nampaknya Jude memasang poster itu ketika waktu subuh iaitu pada waktu ketika belum ramai orang melintas di jalan tersebut.

Identiti Jude dan Dan yang disebutkan di poster itu belum diketahui secara pasti. Namun beberapa orang yang tinggal di kawasan Whitley mula bergosip dan meneka-neka siapa pasangan tersebut.

Salah seorang jiran pasangan itu menolak disebutkan namanya, mengaku tidak menyangka Jude akan bertindak nekad seperti itu. "Dia seperti sudah tidak tahan dan ingin mendedahkan tekanannya itu di depan awam," ujar si jiran.


sumber:here