Pagi hari yang indah mungkin merupakan hari paling malang bagi Olmer Morales (18) mungkin sekaligus juga merupakan hari yang bernasib baiknya. Ketika sedang menunggang basikalnya di Stuart, Martin County menuju tempatnya bekerja, Olmer diserang oleh empat orang gadis berambut perang. Yang lebih membuatnya terkejut adalah keempat gadis tersebut tanpa mengenakan atasan baju alias Topless dan menonjolkan buah dadanya.






Boleh jadi kerana terpesona dengan pemandangan yang ada di depan matanya, Olmer pun tak sedar maksud jahat dari keempat wanita tersebut.


Keempat wanita tersebut seperti dilaporkan Olmer kepada pihak polis setempat menahan basikalnya dan merampas wang sebanyak USD $ 100 dari dompetnya.


Keempat wanita yang tanpa mengenakan baju dan juga Bra tersebut kemudian meninggalkan Olmer yang masih kebingungan sekaligus takjub dengan apa yang dialaminya.


Namun, pihak polis setempat tak menemukan para pelaku setelah sempat menyiasat tempat kejadian.


Olmer sendiri kemungkinan telah merelakan wangnya diambil. Boleh jadi Olmer masih terbayang-bayang dengan pemandangan indah yang dialaminya.




Sumber