Tua-tua keladi semakin tua semakin jadi. Di usianya yang sudah tak muda lagi, seorang wanita bekas bintang televisyen berusia 69 tahun melakukan pembedahan payudara. Meski hampir menginjak usia 70 tahun tujuh, nenek 'genit' ini ternyata tidak mahu kalah untuk mendapatkan payudara menawan. Kim Woodburn, bekas bintang reality show 'ï'm A Celebrity star' terkenal dengan dadanya yang cukup besar dan mempunyai kemampuan 'memegang' sebuah tiang. Namun dengan bertambahnya usia, dada Woodburn yang besar nampak semakin melorot.

Ketika menonton kembali penampilannya di reality show 'ï'm A Celebrity ... Get Me Out Of Here!', Yang membuatnya harus tampil di hutan pada tahun 2009, Woodburn melihat teteknya yang besar kelihatan sangat kendur. Lantas ia memutuskan untuk melakukan pembedahan untuk menegangkan (menaikkan ke posisi semula) dan mengurangkan saiz payudara di usianya yang sudah tak muda lagi, 69 tahun.

Woodburn mengatakan ia telah menggunakan perkhidmatan pakar bedah Laurence Kirwan untuk mengurangkan saiz dadanya yang besar iaitu 38FF. Kini ia boleh tersenyum dengan dada 'bercahaya' ketika dia berbaring di tempat tidur. "Tidak ada yang memperhatikan, jadi itu adalah pertama kali saya muncul di televisyen lagi. Tetapi ketika saya pertama kali pergi ke hutan, saya melihat ada hal besar yang tergantung di bawah. Saya tidak pernah sakit bahu, saya selalu memakai bra yang bagus, tapi saya tidak pernah membinanya, "jelas Kim Woodburn, seperti dipetik Dailymail, Selasa (29/11/2011).


Tua-Tua Keladi, Usia Boleh Tua Penampilah Tetap mantap dan Hot, Mungkin Itulah Yang ada Di fikiran Sang Nenek

Semasa penampilannya di acara reality show tersebut, payudara Woodburn membuatnya sedikit menjadi simbol seks, setelah ia digambarkan mengambang di kolam renang dengan dada agak mengapung di depannya. Dia telah turun berat badan hampir 10 kg dari berat badan 94 kg menjadi 84 saat membintangi acara reality show tersebut, tapi ia masih mempertahankan payudara besarnya.

Wanita berambut perang ini mengatakan sangat mudah terpengaruh dengan kritikan mengenai bentuk tubuhnya ketika ia masih menjadi bintang acara "ï'm A Celebrity ...! '. Ini juga yang membuatnya memutuskan untuk melakukan pembedahan payudara di usia yang sudah tergolong nenek-nenek. Bagimana nek, puas hati dengan dadanya yang indah? tapi apa masih ada saja ya yang menaruh hati kepada si nenek ini??
 

 
 uj