groom saves girl  

Pengantin lelaki berkata: "Pada hari itu, apabila saya dan teman wanita saya tengah mengambil gambar perkahwinan kami di pantai maka kita melihat seorang gadis perlahan-lahan pergi ke laut Pada mulanya kami menyangka gadis itu hanya mahu bermain dengan ombak, tetapi apabila air tinggi dari paras dadanya, tetapi dia masih pergi terus ke dalam laut, aku dan pembantu fotografi saya membuang pakaian kami dan melompat ke dalam laut. 
 
Pada masa itu gadis itu adalah kira-kira 31 batu (50km) dari pantai. dia tidak tidak mahu saya untuk membantu tetapi saya cuba yang terbaik "
Banyak orang Cina muda telah menyatakan kekaguman mereka dan memuji pengantin lelaki yang berani. Berikut adalah proses rakaman imej untuk menyelamatkan gadis itu.


 # 2groom saves girl1



# 3groom saves girl2



# 4groom saves girl3



# 5groom saves girl4



# 6groom saves girl5



# 7groom saves girl6



# 8groom saves girl7

p/s:terbantut pembunuhan diri gadis tersebut


at