Ketika sedang menyelam di kawasan penyelaman yang terpencil, seorang penyelam mencari gua dengan pintu gua menyerupai tengkorak. Lebih seram lagi, di tempat ini sering ada yang menjadi mangsa atau mati .

Gua ini terletak di Hodge Close Quarry di Inggeris. Kolam tempat selaman ini boleh diakses melalui terowong sepanjang 25 meter. Tempat yang sudah terkenal di kalangan penyelam ini telah menelan banyak nyawa selama tiga tahun terakhir.

"Gambar ini diambil di Hodge Close berhampiran Coniston di Lake District. Penyelam terbunuh di terowong bawah lautnya dan para pendaki pun mengalami nasib yang sama.. Ketika memusingkannya 90 darjah, gua ini akan kelihatan seperti tengkorak. Menyeramkan, "kata jurugambar Peter Bardsley.

Baru saya menyedari bahawa bentuk tengkorak ini setelah sampai di rumah, katanya seperti dipetik Dailymail. "Para tetamu sebaiknya mahir menyelama pada peringkat latihan sebelum masuk ke tempat ini. Sebanyak tiga penyelam tak berpengalaman terkorban di sini, "-admin relax

  •  
 



source