Ini merupakan kejadian yang aneh dan jarang dijumpai, namun kejadian aneh ini menimpa salah seorang pekerja  yakni Wang Yongjun,lelaki asal dari Liaoyang, Liaoning ini. Kerana ada jari yang tumbuh di sekitar perutnya. Namun pertumbuhan jari yang aneh ini , bukan sesuatu yang semulajadi . Namun jelasnya ini suatu akibat dari tindakan medis saat dirinya tengah mengalami kecelakaan kerja yang membuat sebahagian daging di jari tengahnya hilang , boleh dikatakan hanya terlihat sampai tulang.

Agar dirinya tidak kehilang jarinya, maka seorang doktor yang bernama Dr. Huang Xuesong memutuskan untuk menumbuhkan jarinya di perut. Ini semua dengan harapan kulit baru dan otot boleh tumbuh di sekitar jari tersebut. Sekaligus boleh memulihkan peredaran darah darah ke jari yang terluka sehingga boleh tumbuh dan memperbaiki dirinya sendiri.

Hasilnya teknik doktor itu membuahkan hasil yang cemerlang dan memberikan harapan pada pemuda usia 20 tahun ini boleh mempunyai semula jarinya. Dan pastinya perlu dilakukan pemisahan jari dengan perutnya
alpokat