Pelakon nyentrik, Johnny Depp, menyatakan keinginannya bila suatu masa maut menjemput. Dia mengaku ingin dimakamkan dengan cara yang luar biasa, iaitu di dalam sebuah tong wiski.

Bintang berusia 48 tahun ini terinsipirasi perkuburan unik kawannya, Hunter S. Thompson yang meminta abunya ditembakkan ke langit agar menjadi hujan sehingga orang boleh minum air yang mengandungi abunya.
Kepada majalah televisyen Jerman, Johnny berkata, " Mungkin aku boleh ditanam dalam tong wiski sehingga semua orang boleh menyesapku. Hunter selalu mengimpikan cara yang unik saat meninggal. Dan menembak diri melalui meriam besar ke langit selepas kematiannya 2005 adalah tindakan yang sangat bernas. "
Selain idea unik saat meninggal dunia, Johnny juga dikenali sebagai selebriti yang terpencil. Salahsatunya adalah pulau peribadi di Bahamas yang dinamakan dengan orang - orang yang dekat dengannya.
Berbicara tentang pulau syurga di Caribbean, Johnny berkata, " Itu adalah sebahagian daripada alam yang ingin saya lestarikan. Semua hal di sana saya namai dengan nama rakan dan keluarga. Ada taman Heath Ledger, taman Lily - Rose serta pantai Jack. Hal terbaik adalah telefon saya sama sekali tidak bekerja di sana, "
Apabila tidak berada di Bahamas, Johnny tinggal di Perancis dengan pasangan Vanessa Paradis dan kedua-dua anak mereka, Lily - Rose, 12, dan Jack, 9.




ku