Los Angeles - Bintang p * rno Sasha Grey tak peduli dengan bantahan banyak pihak yang tak setuju dengan aksinya mengajar untuk murid SD. Sasha jalan terus.

Seperti diberitakan sebelumnya, Sasha dijemput sekolah Emerson Elementary School di Compton, Los Angeles pada 2 November lalu. Sasha diundang dalam rangka kempen program baca buku yang bertajuk Read Across America.

Sasha yang sudah dua tahun tak lagi membintangi video p * rno mendedahkan dalam akaun Twitternya bahawa dia sangat senang mengajar murid yang lucu - lucu. Namun reaksi bertolak belakang daripada orang tua murid. Kerana mereka menolak anak - anaknya diajar oleh bintang p * rno.

Namun, Sasha tak lantas pantang berundur. Ia tetap komited untuk membudayakan cinta membaca untuk anak-anak sekolah dasar.

" Saya komited untuk program ini. Dengan pemahaman bahawa orang - orang akan mempunyai pendapat mereka sendiri tentang apa yang telah saya lakukan, siapa saya dan apa yang saya wakili, " tegas Sasha seperti dilaporkan TMZ.

" Saya seorang pelakon. Saya seorang seniman, saya seorang perempuan dan saya adalah seorang rakan. Saya mempunyai masa lalu bahawa beberapa orang mungkin tidak setuju dengan itu. Tetapi tidak lantas mendefinisikan siapa aku, " sambung Sasha.

Sasha meneruskan, " Saya percaya di masa depan anak - anak kita, dan saya akan tetap menjadi penyokong aktif dan para peserta dalam bidang pendidikan yang menumpukan pada inisiatif. "