Pada pandangan pertama, mereka mungkin adik beradik,, tetapi melihat semula gambar ini mengejutkan.

Mereka, pada hakikatnya, seorang ibu berusia 26 tahun dan anak perempuannya.

Selepas mengalami anoreksia selama setengah hidupnya, Rebecca Jones mempunyai berat lima batu - kurang daripada anak perempuannya berusia tujuh tahun, Maisy.




Tempoh yang menakutkan lagi apabila mereka memakai pakaian yang serupa.

Setiausaha perubatan terselamat sup, roti bakar dan minuman tenaga - walaupun doktor memberi amaran kepada kekurangan nutrien boleh membunuh dia. Pada masa yang sama, beliau menggalakkan Maisy  untuk menikmati coklat dan cupcakes.

Miss Jones, yang pada 5ft 1in lapan inci lebih tinggi daripada anak perempuannya, berkata: ' Memakai pakaian yang sama sebagai Maisy memberikan saya rasa bangga. Ia adalah salah, tetapi ia membuatkan saya berasa baik. Saya tidak fikir saya yang nipis - Saya selalu melihat diri saya sebagai yang lebih besar '.


Kecelaruan pemakanan dia  bermula berikutan perceraian ibu bapanya ketika dia berusia 11 tahun.

Kekayaan menyebabkan dia gemuk dahulu, dan dia diusik di sekolah dan hilang keyakinan terhadap dirinya.

Pada umur 13, beliau berkata, 'Saya hampir berhenti makan '. Selepas kehilangan berat badan yang drastik, rakan-rakan mula memuji angka size sepuluh beliau dan keluarganya tidak mengesan sebarang bahaya.

Rebecca mempunyai berat hanya 5kg dan berkata pemakaian pakaian anaknya itu memberikan dia ' rasa bangga '

Cik Jones berkata: ' Ibu hanya fikir saya kehilangan lemak anjing saya. Saya gembira. '

Tetapi dalam tempoh dua tahun, berat badannya telah turun ke lapan kg dan tempoh haid beliau berhenti.

Saya sering jadi tidak bermaya, saya tidak dapat keluar dari katil, ' katanya.

Dia telah bertemu dengan bapa Maisy apabila dia 19 tahun dan belajar di Universiti Manchester. Beliau membuat kesimpulan anorexia beliau sudah menyebabkan ketidasuburan itu dan tidak mempunyai idea yang dia menjangkakan sehingga dia merasakan tendangan di perut. Imbasan mendedahkan dia mengandung 26 minggu.
'Saya tidak mempunyai idea, ' katanya kepada majalah Closer. 'Saya masih dalam saiz enam, tidak memakai berat badan dan perut saya tidak berubah. '

Doktor menggesa dia makan ayam untuk protein dan mengambil pil vitamin untuk membantu anaknya, tetapi perut beliau tidak menerima makanan tersebut. ' Teman lelaki saya cuba menggoda saya untuk makan, tetapi perut saya begitu digunakan untuk makan jumlah yang kecil, makanan yang yang sepatutnya membuat saya berasa sakit, ' kata Miss Jones.

Hasilnya, dia terselamat pada diet roti dan ubi bit semasa mengandung dan hanya berharga 7 pound ketika itu.

Walau bagaimanapun, Maisy dilahirkan sihat, tetapi kecil pada seberat 5 pound saja, dan ibunya tidak dapat menghasilkan susu untuk memberi makan kepada beliau.

Selepas pemisahan dengan rakannya, Miss Jones pergi ke diet yang hampir cecair yang mengambil berat badannya turun lima kg.

' Saya mengambil salah satu skirt Maisy dan dipakai dengan sempurna, " katanya. ' Maisy 4ft 5in dan memakai 9-11 pakaian. Kami berkongsi bahagian atasnya dan seluar jeans. '

Kini berat badan anaknya telah mengatasi sambil menikmati kek, kentang goreng dan pizza. Ia bagus untuk melihat kek yang dinikmati beliau, " kata Miss Jones, yang tinggal di Manchester. Saya telah memberitahunya saya mempunyai gangguan makan dan dia tahu ia satu perkara yang buruk.

Dan jika dia mahu coklat, saya katakan ya - Saya tidak mahu untuk menolak makanan beliau.

Beliau mengakui bahawa Maisy bimbang tentang berat badan ibunya dan akan cuba tidak berjaya untuk mendapat untuk dikongsi sebahagian daripada kek.

Awal tahun ini, ujian darah menunjukkan Miss Jones telah berbahaya potassium rendah - satu keadaan yang dikenali sebagai hypokalemia, yang menyebabkan kelemahan otot yang melampau. Beliau kini mempunyai kadar potassium dan denyutan jantung yang dipantau di up check- biasa.

Doktor memberi amaran kepada beliau pada risiko serangan jantung yang membawa maut jika dia tidak menurunkan berat badan.

' Saya takut saya tidak akan melihat Maisy membesar, ' katanya. 'Saya suka makan - saya boleh memikirkan apa-apa yang lebih bagus daripada keluar untuk makan tengah hari dengan Maisy, tetapi saya tidak boleh. '

The full story of Rebecca Jones appears in Closer magazineAnorexic mother Rebecca Jones, right, who weighs less than her seven year old daughter Maisy, leftRebecca weighs just 5st and says fitting into her daughter's clothes gives her a 'sense of pride'