Dalam sebuah pertandingan pemilihan budak tercantik, seorang ibu menyolek anak perempuannya yang baru berusia tiga tahun seperti seorang wanita jalang dalam filem Pretty Woman yang dilakoni oleh si cantik Julia Roberts.

Paisley ( 3 ) disolekkan oleh ibunya, Wendy Dickey, dengan pakaian yang serupa dengan apa yang dipakai Julia Roberts dalam filem Pretty Woman tersebut. Dalam sebuah episod yang akan ditayangkan pada tarikh 8 September 2011 hari ini, Paisley mengenakan Baju putih pendek dan skirt pendek mini, lengkap dengan kasut boot hitam dan rambut palsu rambut pendek, sehingga menyerupai watak Vivian dalam filem Pretty Woman.

Pada saat syuting berjalan, penampilan Paisley yang lucu berjaya memukau para dewan juri dan sebahagian para penonton yang datang langusng untuk menyaksikan acara tersebut. Namun, ada beberapa penonton yang membantah akan keputusan Dickey, mendadani gadis kecilnya bak wanita jalang.

" Julia Roberts dalam filem Pretty Woman adalah seorang pelacur. Saya tidak akan pernah melakukan itu pada anak saya. Tidak akan pernah!, " Ujar seorang penonton yang tidak bersetuju.

Parahnya lagi, acara pertandingan kecantikan para balita tersebut diminta dibubarkan kerana undian justeru memberi peribadi - sososk buruk bagi bibit - benih generasi akan datang, demikian lansir Dailymail, Khamis ( 8/9/2011 ).

Sebelumnya, seorang peserta didandani layaknya seorang biduanita seksi yang mempunyai payudara buatan dan dinilai menjijikkan bagi banyak penonton.

Meskipun demikian, Dickey menjelaskan bahawa dirinya tidak ada maksud menjerumuskan anak perempuannya ke dunia pelacuran.

" Setiap seminggu saya ajak puteri saya ke gereja. Tidak akan mungkin saya benar - benar menjerumuskan anak saya ke dunia pelacuran. Tidak akan pernah! " ujar Dickey.


ab