Sebuah pertandingan yang kurang sesuai diadakan di Amerika Syarikat. Salah satu kelab di Portland, Oregon mengadakan pertandingan faraj tercantik.

Seperti dipetik dari Fashionista, salah satu penonton pertandingan itu menceritakan pengalamannya di sebuah blog. Menurut keterangan si penonton, kelab yang mengadakan pertandingan itu bernama, Club Rouge di Portland.

Sebelumnya pertandingan itu sudah dipromosikan oleh seorang DJ bernama DJ Dick Hennessy. Si DJ ronda dengan kereta yang di belakang kacanya ditampal poster promosi pertandingan tersebut.

2nd Annual Vagina Beauty Pageant, itulah nama pertandingan vagina tercantik yang diadakan pada Julai 2011 lalu. Dalam blognya si penonton menceritakan bagaimana pertandingan tersebut berlangsung.

Dikisahkannya, pertandingan tersebut berlangsung cukup adil kerana juri-jurinya bukan berasal dari penonton. Ada enam orang selebriti tempatan yang menjadi juri. Mereka semua memberikan penilaian bukan dalam keadaan mabuk.

 

Setelah para juri duduk di kerusinya masing-masing, peserta pun muncul. Kelihatan barisan wanita menari-nari bak penari bogel dengan gerakan membuka kakinya secara berlebihan.

Peserta itu kemudian ditapis hingga tujuh orang saja. Ketujuh orang itu menari-nari lagi dengan gerakan sama untuk menarik perhatian juri.

Akhirnya hanya ada dua wanita yang berjaya masuk ke pusingan final. Kedua-dua wanita tersebut memakai bikini dan kemudian juri melihat kawasan intim mereka dengan kanta pembesar.

Setelah itu, juri memberikan penilaiannya. Seorang wanita memakai bikini berwarna pink terpilih sebagai pemenang. Dia dinobatkan menjadi Miss Beautiful Vagina 2011.


unj