Wanita bernama Mariah Yeater mendedahkan skandal seksnya dengan bintang remaja, Justin Bieber. Menurut Maria, kekasih Selena Gomez itu hanya mampu melakukan hubungan seks selama 30 saat.
Setelah berhubungan intim dengan Justin, wanita 20 tahun itu hamil dan melahirkan anak Justin. Usia anaknya kini sudah tiga bulan. 



Sambil bersumpah, Mariah mengatakan, skandal itu berlaku ketika Justin pergi ke pelancongan di Los Angeles. Ketika itu, Mariah masih berumur 19 tahun.
" Setelah berborak  dengan beberapa wanita muda, Justin muncul dan bercakap denganku. Jelas, kami tertarik antara satu sama lain, dan mula berciuman. Tak lama kemudian, Justin mengajakku pergi bersamanya, " kata Maria seperti dikutip dari Radar Online, Rabu ( 2 / 11/2011 ).

Sebagai seorang peminat, Mariah tentu mahu diajak bercinta oleh penyanyi Baby itu. Mereka mencari sebuah tempat sepi yang tak jauh dari tempat Justin menginap. Bahkan, kata Mariah, justin yang punya inisiatif mengajaknya bercinta.

" Setelah berjalan jauh di belakang hotel, Justin mencari sebuah tempat yang sepi seperti bilik mandi. Kami masuk ke dalamnya, dan dia mulai menyentuh saya berulangkali sambil berkata dia ingin berasmara, " katanya.

Mariah awalnya sempat menolak ajakan Justin, namun penyanyi 17 tahun berkeras melakukan hubungan seks ketika itu juga. Dia juga sempat meminta Justin memakai kondom tetapi tidak dilayan.

" Waktu itu aku meminta untuk dia memasang kondom, tapi dia tidak mahu. Dia kata, itu adalah pertama kalinya, dan ingin merasakan segalanya. Justin langsung melucutkan pakaianku, " katanya

Atas perbuatan Justin itu, Mariah mengemukakan tuntutan, Selasa 31 Oktober, waktu tempatan. Meskipun jurucakap Justin sudah membantahnya, isi tuntutan Mariah sudah terlanjur bocor ke media. Termasuk tempoh hubungan seks mereka.

" Justin ada di atasku dan kakiku melingkar di tubuhnya, dan sesekali aku yang ada di atas. Hubungan seks kami sendiri  hanya sekejap, hanya sekitar 30 saat, "

p/s admin CT: macamanalah gomez boleh tahan dengan dia?