Malaysia memang terkenal memiliki khazanah budaya yang beraneka ragam, mulai dari rumah adat, tarian, budaya dan yang tak ketinggalan adalah makanan. Ya, Malaysia memang memiliki berbagai jenis makanan yang pelbagai.

(kita harus bangga kerana Malaysia  mempunya berbagai jenis makanan yang beraneka ragam telah ditiru oleh mat indon), nak tahu makanan kita yang ditiru mat indon basa bodo ni.?


Soto Betawi-Lebih kurang soto kat Malaysia je pun




Nasi Goreng-Nampak sangat copy paste



Nasi Kuning-Ni pulut kuning la bodo



Pecel Lele-Ikan keli je lebih



Gudeg-Nasi Daging je pun



Ketoprak-Entah menatang apa, tapi tiru malaysia

http://www.azresep.com/wp-content/uploads/2011/08/Ketoprak.jpg


Bakso-Maggi je pun, hak2



Sate-Sate pun nak tiru what the heck


Gado – Gado-Nak gadoh jom

 p/s: apa korang nak komen , emh, admin tunggu ni, hak2, kalau ada sedara mare indon lagi lah kecoh, hahak
mrcoppa