Haha, penyokong Indonesia ni memang pathetic.Dah kalah-kalah larh, Takyah larh nak ugut orang .Dan pelbagai lagi benda tu.Korang tengoklah screenshot kat bawah ni yang aku ambik dari kompas.





ha ha ha

Lawak giler lah penyokong Indonesia ni , sanggup ugut macam-macam dekat pemain Malaysia.Dah kalah tu buatlah cara kalah .

Main bola untuk seronok.Nak bersukan.Nak bersahabat ,nak bersaing secara sihat .Bukan nak bergaduh.Bilalah penyokong Indonesia ni nak bersikap professional sedikit?.   

Aku bukanlah nak tambah masalah kat sini, tapi aku tengok malam tadi selamber jer, Pemain import dalam Indonesia lagi banyak dari pemain yang lahir kat negara diorang.Negara dah lah besar, penyokong batak punya ramai tapi takkan takdak yang mampu nak mewakili negara?.



wa ka ka ka ka


Dan lagi satu kan, kalau korang nak tahu apa benda yang kat malaysia ni Indonesia yang punya? . Tak caya ke?.Korang pergilah tanya penyokong Indonesia untuk kepastian.





ha ha ha ha ha ha


cotatua:main je pun. takkan nak bunuh malaysia kot,, indonesia!!!>??