Seorang wanita berasal dari Perancis cinta sampai mati kepada kekasihnya, hingga tetap berkahwin dengan  jasad tunangnya di kubur. Seperti diwartakan di Dailymirror, Karen Jumeaux tetap berkahwin dengan Anthony Maillot yang telah meninggal dua tahun lalu.


Mereka bertunang pada tahun 2007 yang lalu. Tapi, Anthony terbunuh pada tahun 2009 akibat kemalangan. Sejak itu, Karen berusaha untuk tetap menikahi tunangnya, walaupun perlu melakukan pelbagai cara, termasuk meminta persetujuan daripada Presiden Perancis Nicolas Sarkozy.

Akhirnya Karen boleh berkahwin dengan Anthony kerana mendapat jaminan khas. Dengan mengenakan gaun putih, Karen berkahwin di tempat Anthony dimakamkan di Dizy - le - Gros, Perancis Timur, disaksikan oleh keluarga dan teman dekatnya. Karen dan Anthony telah mempunyai seorang anak lelaki. Anthony meninggal sebelum hari pernikahannya.

" Anthony adalah cinta pertama dan terakhir saya. Kami telah bersama selama empat tahun. Sekarang, saya adalah isterinya. Saya akan selalu mencintainya, " ungkap Karen sambil menitiskan air mata. Dia menambah, sepatutnya dia boleh membesarkan anak dengan Anthony, tapi takdir sudah bertukar.

Pakar undang - undang Perancis mengatakan bahawa Karen ingin berkahwin lagi, wanita berusia 22 tahun itu harus tetap meminta cerai dari suaminya. L0L

http://autoblogsaya.blogspot.com/2011/10/wanita-prancis-nikahi-jenazah-sang.html