Seorang wanita setengah baya kira kira berusia tigapuluh tahunan nekat bertelanjang di tengah keramaian jalan raya dengan maksud memprotes kebijaksanaan pemerintah Inggris yang mengirimkan pasukan ke Afghanistan sebagai upaya mendukung sekutunya Amerika Serikat di negara yang tengah dilanda konflik tersebut. 


Aksi nekad, wanita ini telanjang di tengah-tengah kesesakan lalu lintas bandar sambil melakukan gerakan Yoga meminta Kerajaan menarik tenteranya dari Afghanistan
Ditengah keramaian dan kesesakan jalan yang sedang padat di salah satu pusat bandar London ketika itu ( tgl 19 Mei ) tiba - tiba ada seorang cewek tanpa sehelai benangpun alias telanjang bulat melakukan gerakan Yoga diatas kap sebuah teksi yang ada di jalan saat itu. Spontan saja aksi nekad itu mengundang perhatian masa dan membuat kesesakan bertambah parah.

Sambil berteriak dengan histeria wanita bogel ini memohon sekutu amerika pergi dari Afghanistan
Pemandu teksi yang kenderaannya digunakan untuk aksi tersebut bingung untuk meminta si perempuan nekad tersebut mahu meninggalkan kenderaannya, akhirnya dengan bantuan polis t berjaya diminta untuk menghentikan aksi nekadnya yang sempat membuat orang-orang yang melihatnya tercengang sambil berusaha mengabadikan aksi nekad tersebut dengan telefon masing - masing.

Setelah beberapa saat wanita nekad itu pun meniarap di atas kereta
Namun apakah aksi tersebut membuat pemerintah Inggeris bergerak untuk membatalkan penambahan kiriman pasukan ke Afghanistan? Entahlah