Apa yang anda akan pakai bila ingin bertemu seorang presiden negara  seperti Presiden Barack Obama? Tentu anda akan berpenampilan sekemas mungkin. Tapi ternyata teori itu tidak terpakai untuk seorang pemain bola sepak glamour seperti David Beckham.


David Beckham yang merupakan bintang pasukan bola sepak LA Galaxy baru-baru ini mendapat peluang untuk bertemu Barack Obama.

Tapi bukannya memakai sut, seperti dilaporkan Daily Mail, Rabu ( 28/9/2011 ) David Beckham ternyata memilih hanya menggunakan pakaian yang biasa-biasa. Sebuah kemeja bertali yang ditutupi oleh sweater berwarna kelabu  yang digandingkan dengan seluar hitam dan kasut coklat.

Dan uniknya, walaupun David Beckham diketahui sebagai seorang pengumpul kereta dengan barisan koleksi kereta - kereta mewah di garajnya , Beckham ternyata memilih sebuah motor Triumph. Sebuah helm "tembikai" berwarna hitam dipakai Beckham untuk menemaninya memandu.

David Beckham tidak takut rambut dan penampilannya jadi kelihatan sememe dengan menggunakan helm dan motor. Daily Mail menulis, hal itu memberikan contoh yang baik untuk anak - anaknya.


http://www.menjelma.com/2011/10/bertemu-obama-david-beckham-naik-motor.html