Daniel Dancer " Art For The Sky " diilhamkan olleh karya Stan Herd dan terkenal Nazca Lines di Peru, Amerika seniman Daniel Dancer mencipta lukisan yang unik diperbuat daripada cat lateks dan banyak orang. 66 tahun Daniel Dancer telah menghabiskan sepuluh tahun terakhir dari perjalanan hidupnya di seluruh dunia dan menciptakan karya seni yang unik, koreografi dan diabadikan dari jalan di langit. 

Setelah mencari Nazca Lines misteri, di Amerika Selatan, dia mahu mencipta kesenian sendiri, jadi dia membeli cat, berhimpun 800 kanak-kanak sekolah dan membuat salmon raksasa, di Oregon. 

Setakat ini, seniman - berpusat di Kansas telah mencipta beratus-ratus lukisan manusia dan telah meyakinkan ribuan orang untuk menyertai Seni Mengenai projek Sky. karya seni - Nya termasuk helang botak yang dibuat dengan bantuan dari 1.400 orang dan potret Barrack Obama. Yang sebetulnya, koreografi para peserta dalam Seni projek Sky, Daniel Dancer terjadi apabila peserta naik ke dalam belon udara panas atau crane besar. 

Ketika semua orang di tempat masing2,d ia meminta orang ramai untuk berbaring dengan tangan di lutut, sehingga ramaierkena warna. HASIL KARYA DANIEL DANCER 


























[klikunic.com]

Ct: wuh, kreatif nyer, tua2 pun otak masih jalan..