Fotografer amatur Luc Perrot tercengang ketika ia melihat bayangan tersebut saat dia berdiri pada ketinggian 2,000 kaki ( 600 meter ) di atas puncak gunung Mafate, di Pulau Reunion.

Lelaki yang berasal dari Perancis itu mendaki gunung untuk merakam video tentang pergerakan awan, pada 10 Julai tahun ini.

Namun ketika dia melihat dari kameranya, ia sangat terkejut melihat lembaga putih berjubah yang berdiri di atas awan.

" Apabila aku mendongak aku melihat bayangan mengambang di awan dan dikelilingi oleh pelangi. " Tuturnya.

" Ini sangat mengejutkan saya. Ketika aku kembali menatap rakaman tersebut, itu memberi saya perasaan penampakan ilahi. "

Mafate adalah kawah gunung berapi terpencil yang sebahagian areanya tidak boleh dicapai, dan merupakan kegemaran pejalan kaki kerana semula jadinya yang masih perawan.






Cloud forrmation: Photographer Luc Perrot berkata, rajah tersebut mungkin hasil daripada fenomena cuaca yang dikenali sebagai panah Brocken [ berita.manadotoday.com ]


Apparition: rajah, yang mempunyai persamaan yang luar biasa kepada Nabi Isa dengan tangan diulurkan, terapung di atas awan, dengan bulan sabit cahaya yang bertindak sebagai lingkaran cahaya kesucian



Ct: kuasa pencipta...