Seorang Ayah yang Tuli dan bisu dengan anak perempuannya.



Tidak ada ibu-bapa yang sempurna ,yang ada ialah kasih sayang ibu-bapa kita yang sempurna
Spoiler untuk komen CT
"Seseorang baru merasa kehilangan ketika orang itu sudah tiada" --- Tolong Hormati orang tua sebelum kita menyesal nanti

Iklan Thai Insurance yang lain



Kisah seorang Ayah yang bekerja di pejabat dan anaknya


Pesan si ayah kepada anaknya yang baru lahir...

Kesetiaan seorang lelaki pada kekasihnya di hujung nyawanya..


Kisah ayah dan anak perempuannya:
 

Renungan bagi anda sekalian:


Aku mempunyai pasangan hidup... 
Ketika senang aku cari pasanganku

Ketika sedih aku cari orang tua

Ketika berjaya aku ceritakan pada pasanganku
 
 Ketika gagal aku ceritakan pada bapa
 
Ketika bahagia aku peluk erat pasanganku

Ketika sedih aku peluk erat ibuku

Ketika bercuti aku bawa pasanganku

Ketika aku sibuk anak dianter ke rumah bapa
 
Ketika sambut valentine slalu beri hadiah pada pasangan.

Ketika sambut hari ibuaku cuma dapat ucapkan " Selamat Hari ibu "

Selalu aku ingat pada pasanganku

Selalu ibu yg ingat aku

Setiap waktu aku akan tlpon pasanganku

Kalau aku ingat aku akan tlpon orang tua

Selalu aku belikan hadiah untuk pasanganku

Entah bila aku akan belikan hadiah untuk ibu


renungkan:

" Kalau kau sudah habis belajar dan berkerja...

bolehkah kau kirim wang untuk orang tuamu?

Ibu tdk mnta banyak... lima puluh sebulan pun cukuplah ".

Berderai air mata jika kita mendengarnya........

Tapi kalau mereka sudah tiada..........

Papa.. Mama.. aku RINDU....... AKU RIIINDDUU... SANGAT RINDU....


Sekian