Betul2 tak malu, korang tengok lah gambar kat atas ni, dekat stesen di Singapura. Mereka berpelukan di Stesen keretapi Choa Chu Kang, Tak rasa berdosa langsung..




Orang2 yang tengok diorang boleh gelak lagi, tapi diorang ni tak peduli, betul tak malu..



aku rasa di masa depan remaja akan melakukan hal-hal yang lebih ekstrem lagi? ah, mana ada orang yang tahu,jangan sampai kejadian ni jadi bermaharaja lela kat negara kita sudah..

sumber:stomp