Aku rasa dah belonggok orang dok cari sapakah Dajal tersebut yang memutar2 belitkan benda2 yang betul.Semestinya ,sapa pun bengang, sebab apa yang dia tulis ,jelas2 ,menghina islam.

Jadi,mengikut apa yang aku tahu,sehingga ini belum ada apa2 lagi tindakan dari pihak yang berkuasa terhadap benda 
alah tersebut a.k.a pemilik blog. Yang korang tengok kat atas ni ialah wajah yang asli dari pihak gaysec,. Beberapa
maklumat lain juga didedahkan oleh pihak gaysec.==> untuk pengetahuan lanjut korang boleh layari gaysec
Cuma nya tak sangka pula yang budak neh orang yang bernama arlene neh pelik sket tang nama dia. Biasanya nama orang cina yang kahwin campur dari sebelah bapak ;
So, yang jadi persoalan ialah nama dia yang pelik sedikit , selalunya nama 
orang cina yang kahwin campur dia akan masuk dari sebelah bapak.


nama nyer, arlene tan bin khalid tan, Maksudnyer mesti ada Tan jugaklah ditulis kat belakang nama bapak dia.
Melainkan bapak dia buang nama tu , untuk undercover atau gaysec lupa nak topup nama tu.
Kalau nak kata bapak dia lupa, adeh, takkan lupa kot.. anak dia diletak nama tan rilek, jer. so, kalau
macam tu,, sah2lah mak dia yang melayu.


Jadi, yang musykilnyer sikit, dia ni agama aper.? Maksud aku dia ni keluar dari perut mak, islam dan 
bila besar terus murtad.? kalau betullah memang kita ni bertanggungjawab nak betulkan balik dia ni,
Memang aku tak expect la ,orang yang hina islam ni ada kena mengena dengan Islam jugak..
Oklah, sama2 lah kita amik iktibar supaya kita tak terpesong jauh dari kebenaran.[cotatua.blogspot]