Bukan klub bogel yang biasa , anda dapat menikmati hidangan yang sedap dekat restoran yang semacam gua ni, sambil menyajikan hidangan penari bogel akan berdansa di depan anda.Lepas tu korang boleh ajak strip dancer tu ke bilik mana2 saja dengan tema bilik yang berbeza.


no.9 -Wanda"s ,terletak di Montreal ,Quebec


Montreal yang dikenali oleh orang ramai sebagai "kota yang paling berdosa" dengan pelbagai kelab bogel dan tempat hiburan seksual yang lain,Dekat Wanda's anda akan mendapat khidmat layanan yang akan membawa anda terbang kemana saja yang sesuai dengan nafsu anda.

n0.8 Mons Venus,di Tampa ,Florida

Mons Pubis,= dalam bahasa inggeris bermaksud (daerah kemaluan wanita) dan Venus ialah dewi cinta,
Jadi dengan bahsa yang indah sikit, kita masuk ke daerah Venus, dan anda akan melihat enam or?ang hotchick sekaligus menari depan anda. apa yang anda tunggu lagi. ?

No.7 - Seventh Heaven, di Tokyo, Jepun



Di sebalik pintu gerbang ni ialah kelab bogel yang pertama di Jepun, yang dibangunkan dengan gaya barat,dengan wanta yang dari pelbagai bangsa yang akan membawa anda ke "syurga yang Tertinggi":)

No.6 - Le Crazy Horse, di Paris, Perancis


Salah satu kelab yang klasik di Perancis yang menggabungkan antara Kabaret dan pelbagai tingkah laku yang nakal dari penarinya,Dengan seluruh tubuh yang tidak tertutup lagi,mereka akan menari ,mandi atau berbuat pelbagai hal yang akan menyebabkan mereka lagi nakal.

No.5 - Spearmint Rhino, di Las Vegas, Nevada

Pernah mendapat penghargaan sebagai Club Lelaki tahun ini,dan lantas mendapat Anugerah Penari Eksotik Dewasa .Dengan pasukan penari strip sebanyak 250 orang,yang semestnya membakar nafsu korang dengan menawarkan hiburan yang berbagai.,Taklah mengejutkan sangat kalau kelab diorang ni dapat perhatian,terutamanya dalam kelab ni ada Rhino Room,ruang peribadi yang akan menawarkan anda sebagai raja selama beberapa jam.
No.4 - 4 Play Gentleman’s Club, di Los Angeles, California

4 play: kat mana pun korang toleh muka, mesti akan ada gadis berambut perang yang bertubuh langsing dengan tetek silikon.Jangan korang jadi giler bila tengok perempuan ni menari tiang macam esok dan esok takkan kiamat.Oh..luper.. aku nak bagitau ,klab ni mengamalkan kesihatan tiptop.takda arak dijual!
No.3 - Larry Flynt’s Hustler Club, di New York, New York

Kelab kat New York ni dibuat tinggi pentasnyer, sampai perempuan kat sini dapat buat akrobatik,Dengan ruang yang khusus untuk orang2 kaya tabur duit, Semua yang anda impikan ,standard ke brutal ke akan ditunaikan dekat sini..
No.2 - Night Flight, di Moscow, Russia




Moskwa,Moscow, tempat yang bersepah dengan awek2 Panas" ni dijamin takkan membuat anda rasa sejuk sebab udara kat Moscow ni menusuk tulang sum2 anda.Restoran,kelab malam,strip club digabung menjadi satu.Bayangkan ....fuh..
No.1 - Hot Lap Dance, di New York, New York

Kat tempat ni, korang tak perlu, pusing2 lagi, tak perlu nak tunggu2 , .
dia punya waiter terus hantar anda ke tempat private untuk melempiaskan nafsu anda.

cotatua: nikah jerw., senang ,tak puas ada 3 slot lagi..

kredit: djtutorial80.blogspot.com