Bak kata orang2 pandai,Idea mudah datang dan pergi. Walaupun pada mulanya nampak macam tak logik tapi ianya terjadi. Jangan selalu berfikiran "eh2.,benda ni tak logik la","boleh buat ke?". ok? Hargai lah idea tak logik orang lain.
Sebab ada orang Israel boleh maju? . Sebab diorang kembangkan idea tak logik diorang> What? apa yang tak logik, ? 
aku tanya korang ni, logik tak Israel serang Palestin sekarang ni,sedangkan ia adalah sebuah negara haram.So.selamat berfikir

Benda alah yang cuma ada kat Minea Polis ni dipanggil Fixie.Ia merupakan stesen layan diri yang paling buat korang gelak.Ini memudahkan korang semua untuk merepair basikal korang atau mengepam.Ianya memang patut ada pun kat malaysia ni sebab udah rame yang naik fixie