entry malam ni kita kasi panas sikit, kita bakor je,, kita bakor,,,

Kalau setakat mencari kedamaian di di puncak gunung itu benda biasa la. ramai orang berbogel kat
atas bukit nun,
tapi yang aku nak ketengahkan ini ialah untuk orang2 luar biasa yang inginkan tempat lain dari yang lain.
tapi korang hati2 ya kalau nak pegi kesini, sebab tak der orang pun yang pakai baju!!!!!




    1.World naked bike ride

setiap 12 mac acara ini dilukakan dimana semuanya harus berbo9il(cotatua)


2.mandi musim panas,ooedo-onsen-Monotogari,tokyo jepun

air panas yang kaya mineral boleh dinakmati disana tanpa selembar benang pun


3.Festival seni menghias diri di Portshach  am whortsee  ,austria


ia dilakukan setiap tahun dari 27 julai sampai 3 march

4.bandar telanjang dari perancis



bandar cap de agde" ini yang lebih dikenali sebagi kota telanjang.
kat kota ni  ,sukahati mak bapak korang la kalau nak bogel pun
kota ini juga dikenali sebagai ibu kota naturalisme

5.taman telanjang di munich ,jerman

english jarden,munich di mana satu taman yang membolehkan pengunjungnya bebas berbogel.
luasnya hampir 4oknm persegi. mendapat kebenaran pada tahun 1960

6.pantai telanjang


pantai holouver,miami flourida,dimana orang bebas untuk berbogel,
pemerintahnya kata ,korang nak pakai baju ikut suka hati korang la.
taknak pakai sudah

7.kapal persiaran telanjang(cotatua)


sebuah kapal yang berasal dari split kroasia memberikan perjalanan selama 8 hari ,pelancong
boleh berjalan sekeliling kapal dalam keadaan bogel(cotatua.blogspot.com)

cotatua:nampaknya dah tak sabar2 nak bogel kat padang mashyar ni..
muahasdjfhajshd