Edward Smith bersama dengan pasangannya,,mmuahahahha
Well well2 west, kita selalu dengar macam2 jenis hubungan seks,hubungan kelamin,la
lain kelamin la.
tapi korang semua pernah dengar tak hubungan seks dengan 1000 kereta.
oh really omg

Edward Smith yang sekarang ni masih tinggal dengan aweknya sekarang ,-iaitu sebuah
volkswagen Bettle yang berwarna putih bernama Vanilla.Berkeras bahawa dia tidak gila
dan bukan memiliki keinginan untuk mengubah gaya hidupnya.

"Saya ialah manusia yang menghargai keindahan dan saya lebih mengagumi kecantikan kereta
sampailah saya sedar bahawa itulah cinta yang sebenar."ujarnya.'

"Mungkin aku kelihatan sedikit pelik , tapi kalau aku lihat filem seperti Herbie dan Knight
Rider ,ketika mana kereta terlihat begitu memikat ,karakter yang dapat dipeluk itu
sangat luar biasa.


"Aku ialah seorang yang romantis.Aku menulis puisi tentang kereta .aku bernyanyi untuk
kereta dan bercakap dengan mereka seperti mereka ialah seorang awek.Aku tahu apa
yang ada dihati aku ,dan aku tidak ingin untuk berubah"

Dia menambah lagi,"Saya tidak sakit dan saya tidak ingin untuk melukakan sesiapa pun ,
kereta hanyalah minat saya".

Mr smith 57 tahun.,pertama kali membuat hubungan seks dengan kereta pada umur
15tahun,
dan dia mengatakan bahawa tidak pernah sesekali minat terhadap lelaki atau perempuan.

Tapi dia ni juga seorang yang mata keranjang juga. Bukan hanya dengan kereta
tapi dengan jenis kenderaan yang lain .
Dia mengatakan bahawa pengalaman seksualnya yang paling kuat ialah "bercinta" dengan helikopter
TV Hit  dari tahun 1980-an yang beraksi dalam filem airwolf.

Seperti dengan Vanilla juga.,ia menghabiskan waktu yang sama dengan kenderaan lain
-sebuah kereta GT Opal 1973,bernama Cinnamon,dan  1993 Ford Ranger Splash yang
bernama Ginger.

Sebelum Vanilla,dia memiliki hubungan selama lima tahun dengan Victoria,sebuah Volkswagen Bettle
tahun 1969 yang dibeli dari keluarga YUhawa.

Tapi dia mengakui bahawa kereta2 yang "dinodainya" kebanyakannya milik orang asing
atau kereta di showroom

Hubungan terakhirnya  dengan seorang wanita pada 12 tahun yang lalu.-tidak memuaskan dirinya,
walaupun dia berhubungan seks dengan gadis tersebut.

Mr.Smith ,dari negara Amerika Syarikat ,menyimpan rahsia ini selama bertahun-tahun    ,
tetapi setuju untuk diwawancarakan sebagai sebahagian dari dokumentari Channel 5 yang
bertajuk "mechaphilia"

Apabila bercakap tentang bagaimana ghairah seks ini boleh timbul,
Mr Smith mengatakan :"Ini adalah sesuatu yang ada dalam sebahagian diri saya ,
ketika saya masih kecil sudah ada, dan tidak dapat dibuang".

Pada mulanya saya hanya mencintai kereta Limosin , tetapi dorongan untuk
mencintai kereta lain semakin kuat sampailah saya remaja.

"Ketika saya berumur 13 tahun dan Corvette Stingray keluar ,kereta itu sangat menarik dan saya betul-betul
menginginkannya".

"saya sendiri punt tidak sedar bahawa diri saya sendiri ,namun yang saya tahu bahawa
saya tidak menyakiti sesiapa pun, dan langsung tidak berniat melakukannya,".



Dia menambah lagi,"ada satu ketika di luar negara ,aku melihat kereta yang diparking dan
aku teringin sangat melakukan hubungan seks dengannya."

"ada kereta tertentu yang menarik minat saya , dan saya akan menunggu sampai malam hari ,
merayap mendekati mereka dan hanya memeluk dan mencium mereka".

"Kemana saja aku pergi ,wanita tidak tertarik dengan aku, dan aku bukannya seorang gay.,"

Mr Smith sekaran merupakan salah seorang dari komuniti global yang disertai lebih dari 500 penggemar kereta
di forum internet.

cadangan aku untuk Mr.Smith ialah,ko kenal tak satu pekerjaan yang bernama Psikiatris ?
oh. anda sangat memerlukannya.(cotatua.blogspot.com)

translated and edited by me from sumber:smart-newz.com

cotatua:nak "termuntah" + nak tergelak membacanya