Ini Kisah benar, jangan dok skip2 ,baca sampai habis , ish seram dooolll!!!


Carl Tanzler (8 Februari 1877 – 23 Juli 1952) semasa hidupnya telah menderita penyakit atau kelakuan aneh yaitu menyukai sukakan  Mayat. Lelaki kelahiran Jerman ini adalah seorang Penyiasat RadiologiS Marine di Amerika Syarikat. Kes ini baru terbongkar setelah 7 tahun. 



Ketika itu, di malam hari Carl Tanzler datang ke makam Elena Milegro untuk membongkar MAKAMNYA dan membawa mayatnya yang tinggal tulang belulang. Seketika setelah dibawa mayat itu ke rumahnya, ternyata mayat yang tinggal tulang itu, Carl membuatnya kembali menjadi lembaga manusia dengan menggunakan lilin yang telah direndam dengan sutera dan ramuannya dibalutkan kepada tulang lembu




Setelah lembaga manusia itu tercipta, Carl membaringkan mayat itu dan memberi minyak wangi yang sangat banyak untuk menghilangkan baunya. Carl ketika itu hidup bersama mayat Alena Milegro itu dan menjadikannya layaknya sebagai seorang manusia hidup. Carl pun selalu menyetubuhi mayat itu.

7 tahun kemudian, saudara Alena, Florinda mendengar khabar angin tentang tanzler yang tidur dengan kakaknya yang sudah meninggal . Lalu, florinda pun bergegas menyiasat perkara tersebut.

Ketika kes ini terbongkar, Carl sempat ditahan tetapi dikeluarkan lagi kerana dianggap kes ini telah luput.

sumber:http://dafidf.blogspot.com/2011/07/pria-ini-mempunyai-hobi-setubuhi-mayat.html

cotatua: hampeh dolll..  tak kena tangkap pun mamat tu..
sori doll .,lambat update blog. assignment