Sarah Moore dan Geoff Daniels bukan pelacur. Mereka adalah pasangan kekasih saling mencintai yang kebetulan diorang buat kerja untuk menjadi seorang pengganti apabila ada je yang mempunyai masalah
dengan pasangannya.

Seperti dikutip dari laman The Sun, sebagai pasangan pengganti, Sarah dan Geoff bertugas membantu pasangan orang lain mengatasi masalah seksual di tempat tidur, termasuk mengatasi gugup saat 'malam pertama'.

pelanggan mereka bukan sahaja orang biasa2 tapi yang oversea pun ada. yop.. dari perancins ,thailand,
dan macam lagilah pendek kata,kalau korang ada simptom2 takut denga pasangan maka calllah diorang ni

Selama 19 tahun menjalankan pekerjaan bangang itu, Sarah telah bersetubuh dengan 3.323 lelaki, 52 di antaranya teruna. Sedangkan Geoff sudah meniduri 2.162 wanita, 49 di antaranya dara.huhuh ada statistik bai..

mereka menawarkan segala perawatan dalam bercinta sampailah ketahap bercinta dan masuk bilik...

Mereka juga mengajar trik kamasutra lah apekebendalh. berikut temubual denganya "Kami bangga dengan pekerjaan kami dan kami tak pernah merasa teruk setelah tidur dengan suami, istri, atau pasangan orang lain. Kami dibayar untuk membantu mereka, bukan mencari kenikmatan," kata Sarah.
Mereka menolak disamakan dengan pelacur. "Kami tak sekadar mencari kenikmatan seksual, tapi klien kami datang membawa kenyataan dari doktor yang dia punyai masalah" ujar Sarah. "Dan sebelum bersetubuh,kami berbincang lama tentang masalah mereka"

Meski belum menikah, Sarah dan Geoff sudah hidup bersama selama 20 tahun. Mereka pertama bertemu saat menempuh kursus kaunseling di Universitas New York. Perjalanan hidup membuat mereka memutuskan untuk belajar kaunseling seksual.

Selama menjalani pekerjaan itu, Sarah dan Geoff menerapkan peraturan tegas untuk selalu menggunakan pengaman seksual, seperti kondom. "Semua pesakit juga harus menjalani test penyakit seksual sebelum melakukan hubungan intim," katanya.(cotatua.blogspot.com

cotatua: huhu sanggup buat kerja bodoh nii.. mak! giler kau