assalamualaikum .. salam sejahtera untuk semua pembace setia cotatua


hok oloh, apo ni, wanita yang pakai baju dari Daging BInatang. udoh rupe orang asli pun tak memakai baju macam ini, tapi Makcik Gaga ni rilek jer pekena baju tu. adoi.. buat rugi jer.. kalau bagi kat aku yang tengah lapar ni, mau aku BBQ je baju tu.






ada orang2 cakap la kan, lady gaga ni utusan dajjal. Adalah aku terbaca kat satu blog aritu.
kalau orang tanyer aku ,konpom2 aku yerkan ajer, sebab dia ni memang pelik giler perangainyer.

sumber bersekutu bertambah hancur UMNO: uncle google