Assalamualaikum,kalau korang semua perasan la. semua artis martis diorang pose lebih kurang sama je setiap kali mengambil foto.Korang percaya.? ke> Ok. tengok lah. semua tu dah habit dari kecik ni, (cotatua.blogspot

Pose : menunjuk2kan LIDAH

POSE : show off punggung,atau bergambar dari belakang

POSE : bajet tak pakai syampu ari ni, Kutu banyak

 POSE : membongkok ke hadapan,tunjuk tek

 POSE : Muka tak ada perasaan..hati kering,,

POSE : lopeh je bedah, muka haruslah pandang ke . arah yang sepatutnya

POSE : Tangan dalam POKET

POSE : Tidak pernah senyum @ malas nak bagi sedekah

POSE : sentiasa seksi Iam sexy bitchy

POSE : Hello, Hello ,kopi ke milo?

POSE : Meniup!! Blow up you mind

POSE : PEACE like Asian ,Peace no war sebenornye

POSE : Mengigit jari ,sangap teruk

POSE : Buat HEART shape ,mencari kekasih gelap

POSE : sentiasa bersedia untuk pose. ready as she goooo
?
POSE : Hi, Hi ,kopi ke pie

POSE : Apo yang ado belakang den?toka lah

POSE : Saya tak pandai senyum ,a.k.a the busted
bagi tabik sama : http://izismile.com/2011/07/12/how_celebrities_pose_for_photographs_20_pics.html