IngSoc ini ialah basikal yang boleh wat korang jadi giler.
REkaan nya yang macam alien tu.memang perghh.. lerh wat korang jadi gilerh..
Dengan rantai yang takder, dan rangka dari polimer ,memang mengujakan korang,,
apa lagi yang korang cari dari basikal nie yang tak seronok, canggih bro..

Basikal seksi yang memikat hati ini ialah hasil rancangan pereka Edward Kim dan Benny Cemoli.
    Sumber tenaga beliau ialah hybrid,wakaka,

Disini ,aku sediakan basikal yang ada tiga operasi ni.,

Pertama ,apabila bateri dia penuh.
(basikal ni dapat berjalan tanpa dikayuh)

Kedua,ketika bateri dah nak habis

(pengayuhnya dapat  mengayuh untuk mengisi bateri.)

Ketiga,bila bateri ni habis :0,

(kena kayuh untuk jalan,haha)

cotatua.blogspot.com
kredit:idbite.com


dah copy tu letak la backlink ke apekebenda ker, penat tau aku wat ni,,:)