YO! binatang ni boleh masuk .SHOWDOWN 2012 bro..fuh support2
seekor gorila jantan yang hidup di Calgary Zoo,Kanada .
Memukau orang ramai dengan menari breakdance , menari breakdance merupakan
hobi beliau.

Sebuah video yang aku tunjukkan kat bawah tu, korang akan
tengok cara dia menari dengan menghentak2kan kaki dan melakukan
tarian tersebut,

Kementerian Hal Ehwal zoo terus mengambil video tersebut untuk
dimasukkan kedalam facebook dan youtube.

pihak zoo mengatakan bahawa mereka tak pernah langsung melatih  haiwan ini
untuk menari.

gorila yang bernama Zola ini sudah berada di Alberta,Kanada selama 2 tahun.

pada mulanya ,dia merupakan penghuni
bronx zoo di New York.

seperti yang korang tahu. haiwan ni diklasi fikasikan sebagai spesies terancam

 
jom ramai2 tengok video nya


kredit: http://osserem.blogspot.com/2011/07/ajaib-gorila-jantan-ini-pintar-menari.html

cotatua: zoomaniac la aku jadi skunk ni