Berita saya ambil dari laman luar negeri Tentang perilaku sakit jiwa dari seorang banduan bernama andre thomas, 25 th. Dia mempunyai kelakuan yang juga tidak normal, aneh, luar biasa, dan menjadi berita Hot.

Ia ditahan kerana menikam isterinya Laura Christine Boren, 20; anaknya old Andre Lee, 4 th; dan puteri 13 bulan Leyha Marie Hughes pada bulan maret 2004. Lebih dari itu, dia juga mengeluarkan hati mereka. Setelah membunuh ketiganya, dia menusuk dadanya sendiri. Dokumen mahkamah menyatakan bahawa ketiga-tiga mempunyai bekas luka yang amat besar di dada. Andre Thomas juga menceritakan kronologi dia membunuh ketiganya, mengambil hati mereka plus meletakkannya di dompet, lalu meninggalkan apartemen mereka untuk selanjutnya pulang ke rumahnya. Terakhir yang dilakukannya adalah memasukkan hati isteri dan anak2nya ke kantung plastik dan membuangnya ke tempat sampah.




"Dia akhirnya akan dapat menerima penjagaan kesihatan mental yang kita mahu dan merayu dari satu hari," Bobbie Peterson-Cate, percubaan wakil Thomas ', memberitahu Sherman Herald Demokrat. "Dia tidak siuman dan mental. Ia adalah betul-betul sebab yang sama dia ditarik keluar yang terakhir."

Ketika perbicaraan dia, peguam pembela juga berhujah dia menderita penyalahgunaan alkohol dan dadah.
Thomas tidak mempunyai tarikh pelaksanaan.

Thomas, dari Texoma, berjalan ke dalam Jabatan Polis Sherman dan memberitahu yg memberangkatkan beliau baru sahaja membunuh tiga dan telah menikam dirinya di dada.

Thomas memberitahu polis bagaimana dia meletakkan hati mangsa di dalam saku dan meninggalkan apartemen mereka, membawa mereka rumah, meletakkan mereka ke dalam beg plastik dan melemparkan mereka ke dalam tong sampah.

Dokumen-dokumen mahkamah menyifatkan tiga mangsa sebagai "besar, luka ternganga dada mereka."
[zonamaya.info]